Pokaz slajdów

środa, 17 lipca 2013

Jak rysować w artbooku?

Odkryłam to dosłownie spontanicznie. Tak zwane nagłe oświecenie. Wiem, że dużo osób chce wiedzieć, jak zakryć równo całą przestrzeń, bez jakiś krzywych linii, wzorków itp. Jeśli chodzi o zakrycie równomiernie tła to nie jest to takie jakieś trudne. Wstawię wam tu przykładowego arta.



Takie ludki można zrobić za pomocą kropek z różnego rodzaju czcionek. Aby wyszło jednolite tło wystarczy je równo poukładać obok siebie :) Zaraz zobaczycie dokładną instrukcję, krok po kroku, jak zrobić przykładowy mini obrazek.

1. Wchodzimy w robienie artów :D
2. Oczywiście klikamy w dodanie tekstu.
3. Klikamy w literkę bodajże A i pojawi nam się okienko wyboru czcionki i koloru.
4. W okienku tam gdzie normalnie piszemy, wstawiamy jedną małą kropeczkę.
5. Potem klikamy w różne style czcionek i wybieramy sobie jaki kształt chcemy naszej kropki.
6. Potem ją powiększamy do rozmiarów jakich chcemy, przekręcamy, robimy inny kolor itp.
7. Układamy koło siebie, czy jak tam chcemy i tadaaa ! Mamy swojego arta.
8. Żeby zrobić taki jakby efekt ramki, należy na większy np. kwadrat, nałożyć ciut mniejszy o innym kolorze, tak jak w arcie na górze.

Przy okazji, to art czekoladowymus13, możecie jej polajkować, miły przekaz i ciekawe pomysły na minki ;)

Pozdrawiam.



16 komentarzy:

  1. Mam pytanie jak wstawić siebie jako tło bloga tak jak ty to masz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra powiem ci .. To jest zrobienie tak zwanego Screena . Dajesz na klawiaturze 'ins prt sc' Jeśli masz laptopa , To to jest nad 'Backspace' - to przycisk usuwania ;) . A jak na komputerze to jest to nad strzałkami , tam gdzieś to będzie XD

      Usuń
    2. Ja mam prt sc sysrq. Ale to już zależy od modela klawiatury. ;_;

      Usuń
    3. Anonimowy- dzięki szukałam takiej odp.
      Sujanka c: - ja na Tfm i MSP jestem Sucynka

      Usuń
  2. niewiedziaółam super!!!


    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki naprawdę mi pomogłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! Zapraszam mspbymy.blogspot.com Zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa zrobiłam chopka co gapi się na serce

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok nawet spoko masz bloga:D Na msp nazywam się Lalka123455667700 16 lvl vip elite na miecha jak chcesz mogę podać skypa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne. Ktoś zerknie na moje blogi? Linki : http://sprawdzone-hacki-na-msp.blogspot.com/ i http://mspzmarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcesz VIPA w MovieStarPlanet ? Tutaj jest sposób by go uzyskać ---> https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń