Pokaz slajdów

sobota, 27 lipca 2013

Jak zrobić bluzkę z krzyżem ?

OUJEA. Nowy nabytek. Wymyślony przez kalkusia design od dawna mi się podobał, i po prostu jak zobaczyłam arta z tym jak to robiła, to odrazu zrobiłam i kupiłam, nie patrzyłam na cene, chociaż 900 sc to jednak coś :c To już mały zwierzak xd Ale dobra było warto. A więc wygląda to tak.



O tak to wygląda. A więc co zrobić, żeby taką mieć ? Ano to:

1. Wchodzimy w design studio.
2. Wybieramy bluzkę na kształt tej u góry C:
3. Kolor bluzki robimy na jaki chcemy, w zależności od gustu, u mnie najlepiej pasuje biała bluzka.
4. Klikamy pomiń wzór.
5. Następnie wybieramy metkę, w stylu świąt, czyli pierwszy temat od góry ( świeczka )
6. Szukamy takiego czegoś.


7. Bierzemy właśnie zielone, bo jest najtańsze, a kolor nie ma znaczenia, a ja się zagapiłam i wzięłam czerwone no ale nic, trudno się mówi.
8. Powiększamy, aż środek wzoru będzie przypominał autentyczny krzyż na bluzce, staramy się aby nie było widać odchodzących boków z każdej strony. Trochę wam to zajmie ale warto.
9.  Następnie, gdy projekt jest skończony, zapisujemy i kupujemy jeśli chcemy ! Gotowe !

Jeśli jeszcze nie masz mnie w znajomych, napisz komentarz z Twoim nickiem i zaproś mnie :)
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję kalkusi.          [     kalkusia      ]


20 komentarzy:

  1. U mnie nie ma tej rzeczy żeby zrobić ten krzyż, nie wiem dlaczego.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam parę kopii tej bluzki z krzyżem. ale wszystkie już wykupili :c zrobiłam tylko 5 i rozeszły się bardzo szybko. Jeśli Ci się nie pokazuje, to jedynym rozwiązaniem jest znaleźć tę bluzkę od kogoś, kto sprzedaje (szukaj w design studio/znajomi ) i kupić, a jak od Ciebie nikt nie sprzedaje, pozapraszaj parę dziewczyn i zobacz lub popytaj, czy mają takową bluzkę w sprzedaży :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cześć, to znów ja. Mam pewną prośbę, mogłabyś mi zrobić tą bluzkę z krzyżem? Bardzo mi na niej zależy, mogę dać Ci prezent z listy życzeń (nie kłamię, nie jestem taka) lub coś innego. Bardzo mi na niej zależy. Na MSP nazywam się EmO > 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem KolorowaPl . i dziękuję że mi pomogłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem anka10987654321 i już cię zaprosiłąm :D P.S.Super blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. kaja222222222210

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja umiem ja zrobić za 145 sc! :) kto chce kupić ? moje konto to styloowa

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie ma świeczki bo nie ma świąt :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie ma tej tematycznej do świąt... Chciałam no i dupa. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem na msp CrAzY GiRlxd

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce to konto styloowa jak sie zgodzisz to pisz na raristyczna.transformice@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój nick to JestemChlopczycaNr1 zaproś proszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Na msp jestem Luna xdxdxdxd.:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój login na MSP to : lolitka satin ^•^ =^^=

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za pomoc! ~Died

    OdpowiedzUsuń