Pokaz slajdów

piątek, 28 marca 2014

Jak zrobić obojniaka na moviestarplanet?

Uszankowanko! Dzisiaj pokażę Wam, jak zrobić obojniaka na msp! Szczerze mowiąc jak zobaczyłam pierwszy taki post, powiedziałam sobie, czego to jeszcze nie wymyślą...No ale wiem, że chcecie wiedzieć :D

NIESTETY! ŻEBY ZROBIĆ OBOJNIAKA NALEŻY MIEĆ APLIKACJĘ MOVIESTARPLANET NA TELEFONIE LUB TABLECIE! UWAGA! NA KOŃCU POSTA NIESPODZIANKA!!!

Na początek parę przykładowych obojniaków.

Ten jest mój ! :D 




Więc jak zrobić obojniaka na moviestarplanet?

1. Wchodzimy w aplikację.
2. Tutaj działaj SZYBKO! Wchodzisz w dziewczynę, klikasz szybko byle jakie ciuchy i wychodzisz!
3. Równie SZYBKO wychodzisz z dziewczyny i klikasz na chłopaka, ZMIENIASZ NAJPIERW TWARZ (2 strzałka od góry) i powinna pokazać Ci się wtedy twarz przeciwnej płci, wybierasz resztę ciuchów itp.
4. Po przejściu do wymyślania nazwy i hasła, wpisujesz wcześniej ustaloną nazwę i hasło, akceptujesz i masz !
5. Po paru razach, które Ci nie wyjdą, nie załamuj się, ja też dużo razy próbowałam, aż wreszcie się udało.

Wskazówka: Gdy postać zamieni się w obojniaka, ekran powinien się chwilowo zaciąć (bynajmniej ja tak miałam) :D

Udało się ? Koniecznie napisz mi w komentarzu nick Twojego obojniaka ! :D

A TERAZ NIESPODZIANKA!

Stworzone przeze mnie konto z obojniakiem (pokazane na pierwszym zdjęciu) mogę oddać osobie, która nie ma tableta lub aplikacji MSP na Androida (telefon lub tablet). Nie masz tej aplikacji, a chciałbyś/chciałabyś obojniaka ? Wystarczy, że napiszesz KOMENTARZ pod tym postem, że chcesz konto z obojniakiem, a ja Ci powiem, co musisz zrobić. Naprawdę, to nie będzie nic trudnego, wymagającego SC ani Diamonds :)

OBOJNIAKI WYPRZEDANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Do zobaczonka! :*





80 komentarzy:

  1. Hahahahaha ! Pierwszy raz o czymś takim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre Lubie czytać twoje blogi;-) ale ten movie stars jest śmieszny a i kiedyś na msp Widziałam na własne oczy źe dziewczyna jest bez loginu jak ona to zrobiła:-o

      Usuń
    2. Proszeee mogę takego obojniaka ..

      Usuń
  2. Wikuś, chciałabym takiego obojniaka XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, jesteś pierwsza, czyli 1 obojniak zajęty :D Zostały 2 :D

      Usuń
    2. A no i poproszę napisz mi na MSP nazwę i hasło jakie chciałabyś mieć do Twojego obojniaczka :)

      Usuń
    3. Heey :) Maarze o tamim obojniaku. Please :) mogłabym?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jesteś 2 czyli masz odmieńca :D

      Usuń
    2. A no i poproszę napisz mi na MSP nazwę i hasło jakie chciałabyś mieć do Twojego obojniaczka :)

      Usuń
  4. ja nazywam sie OBOJNIACZEK11

    OdpowiedzUsuń
  5. Też che obojnika nazywm się na msp werqa2003

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś 3 czyli obojniaki wyprzedane :D

      Usuń
    2. A no i poproszę napisz mi na MSP nazwę i hasło jakie chciałabyś mieć do Twojego obojniaczka :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja nie mam tableta ani smartfona tez bym chciala obojniaka

      Usuń
  7. Ja bym bardzo chciała, nie mam tabka ani smartfona a posiadanie takiego konta to wieeelki ubaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i na msp jestem SzalonaRudaaa

      Usuń
    2. Jesteś 4 ale i tak dostaniesz :D XD

      Usuń
    3. A no i poproszę napisz mi na MSP nazwę i hasło jakie chciałabyś mieć do Twojego obojniaczka :)

      Usuń
  8. Mam obojniaka na MSP nazwa to obojniakzjajka (wiem dziwna). Nie mam apki ale z przyjaciółką zrobiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wikuś , Frugoo bardzo chciałabym takiego obojniaka , nie posiadam takich aplikacji więc czy mogę dostać obojniaka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, a no i poproszę napisz mi na MSP nazwę i hasło jakie chciałabyś mieć do Twojego obojniaczka :)

      Usuń
    2. Kochana Frugo/Wiki niestety nie mam ani tableta ani telefonu z androidem czy mogłabyś zrobić mi obojniaka ? Jeżeli zechcerz mi go zrobić to w poniedziałek na MSP podam ci nazwę i hasło.

      PS. Na MSP jestem Niczkaa7

      Usuń
  10. Zrobiłam to xD Mój obojniak : Obojniaczek xDD (spacja i 2D :D). Na msp jestem : Mika2118 (ale to normalne konto)
    Ps Obserwuje twojego bloga Frugoo ;)
    Pozdrawiam ;D

    Obojniaka robiłam ok. 15min. Czyli próbowałam gdzieś z .. 20 razy? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam tableta, nie mam androida - proszę o obojniaka. - Co mam zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam nic proszę o obojniaka czerni i biel 12 na msp to ja

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę obojniaka mój tablet się potłuk i nic nie da się na nim robić na msp jestem Nadiusiaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mogem? Na msp mam nick: #xxxpatixxx#

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym bardzo chciała takiego obojniaka mój nick to ruzowa ruza

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam takiego obojniaka : obojniaczeksss

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam tel ani tableta dasz obojniaka???

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo bym prosila :[ Na msp jestem legginsowa.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto zaaprosi na msp ? nazywam się pala505 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. chciała bym miec obojniaka na msp ale nie mam tableta ani smartfona i czy mogła bys mi zrobić go?

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie mam tableta a na smartfonie u mnie msp nie chce dzialac (nazywam sie na msp kalcia07102001)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chce obojniaka plis (obojniak to skibówna) (pisze to kalcia07102001)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym bardzo chciała tego obojniaka (Pisze Delfinka1005) Koffam twój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcę takiego obojniaka plis (piszę biala szkola) napisze resztę na msp:)

    OdpowiedzUsuń
  26. PODASZ NAZWE DO TEJ APLIKACJI ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Na msp nazywam się Palamita Pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie da sie mi jakoś nie diząła jak to zrobić tak dokładniej?
    Lub proszę o obojniaka jestem Palamita

    OdpowiedzUsuń
  29. chcę obojniaka plis:)!! o i tak ci to na msp napisze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem Obojniak3. Ale się przy tym uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chce obojniaka! prosze nie mam tableta

    OdpowiedzUsuń
  32. ja chce obojniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. błagam zrób mi ja nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie Mi nie dasz ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam tej aplikacji, nie mam telefonu na który można byłoby ściągnąć aplikację, tablet mam ale popsuty, a bardzo bym chciała go mieć. Z góry dziękuję
    ~coreczka_tatusia1$.

    OdpowiedzUsuń
  36. Za drugim razem się udało :D Świetnie tłumaczysz! :33 Mój nazywa się miecioheh
    Wiem, dziwna nazwa ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. A czy mogła byś mi zrobić obojniaka? Proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Mogłbyś mi zrobić obojniaka Prosze nie mam Tableta XDD

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiikiii plasam zrób mi obojniaczka xd Nie mam apki :'(

    OdpowiedzUsuń
  40. PROOOOOOOOOOOZSE MOGE OBOJNIAKA NAWET TABLETU I KOMÓRKI NIE MAM :(((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  41. Robię tak już setny raz i nie wychodzi :'<

    OdpowiedzUsuń
  42. a na laptopie też można zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bym chciała obojniaka :'( ale każdy mi pisze ze ma ale mi nie da!

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie to nie możliwe aby miec msp na telefonie ponieważ mam Microsoft Lumia 435 dual sim heh nie android ;-;

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku zrobiłabyś mi tego obojniaka? Nie mam tableta... I telefon mój to Microsoft.. Prosze :( Była bym Ci wdzięczna <3 ! :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie działa mi na tablecie XDDD nie umiem, prosze zrobiłabyś mi takiego obojniaczka? :)
    Mój nick PrincesoQ

    OdpowiedzUsuń
  49. Plisska zrobisz mi takiego obojniaczka? Jak postanowisz mi zrobić napisz nazwę (ja bym chciała Obojniaczek0690 ale jak chcesz :) ) i hasło na mój e-mail : olcikzydzik@wp.pl lub olcik.zydzik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Mega sprawa :D Nawet nie wiedziałem, że można zrobić coś takiego, muszę koniecznie spróbować zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy ja właśnie przeczytałem poradnik odnośnie tworzenia obojniaków? O kurde, jaka schiza :D

    OdpowiedzUsuń