Pokaz slajdów

sobota, 1 marca 2014

Nowości, które mogą pojawić się na naszym MovieStarPlanet!


TA ZMIANA JEST JUŻ NA NASZYM MSP!! :)

Hejka! Na duńskim MSP pojawiły się już pierwsze oznaki aktualizacji! Zobaczcie, jakie nowości może przejąć nasze MSP!

Obraz po wejściu do sklepu 


Obraz po wybraniu opcji opisanej na dole (ubieranie się ze znajomymi) 


Po kliknięciu okienka "alle tamaer" przechodzimy do okienka poniżej, czyli możemy wybrać sobie, z jakiego tematu który już był, lub jest, chcemy kupić ciuchy. Po kliknięciu znaczka nad naszą moviestar, możemy ubierać się ze znajomymi ! Super opcje! 




Dodatkowo do kategorii ubraniowej doszły sukienki! Świetnie!



Na razie zauważyłam tyle :D Mi się podoba, a Tobie ?

Przypominam o konkursie, trwa on do 15 marca!

Do następnego!


5 komentarzy:

  1. Duńska strona, szykuj się na mnie ! xD Świetny Post ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Fajnie, jestem poinformowana. Lecę zobaczyć na Duńskie MSP!

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio notka :) Ciekawe kiedy wejdzie ta aktualizacja do Polskiego :O !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywając, sklep jest genialny. Wreszcie modzi coś kreatywnego zrobili. Mój Blog - UrokMovieStarPlanet.blogspot.com Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest superowe :) jak coś na msp jestem gabi990088.super blog :)

    OdpowiedzUsuń