Pokaz slajdów

środa, 5 marca 2014

Jak użyć w filmie animacji, której nie mamy?

Tyle osób mnie o to pytało. Dzisiaj dzięki Hamika 100, która powiedziała mi jak to zrobić, mogę przedstawić to Wam, za zgodą oczywiście. Postaram się jak najdokładniej Wam pokazać, czytajcie uważnie.

1. Dodajemy do filmu osobę, która posiada animkę, której my nie mamy a chcemy użyć.

A TERAZ PATRZ UWAŻNIE NA OBRAZKI NA DOLE.


TU SIĘ WYJĄTKOWO SKUP ! 




Poradziłeś/aś sobie ? Daj mi koniecznie o tym znać! Jeśli Ci nie wychodzi, zwróć się do mnie o pomoc na msp, lub w komentarzu, i napisz dokładnie, gdzie Ci nie wychodzi :)

PS Dostałam mój pierwszy max z matematyki ! Ocena 5 i 14/14 punktów! Ach jakie to uczucie :D!

Pozderki i przypominam o konkursie!


20 komentarzy:

  1. Jaka magia *o* niezłe, strasznie się przyda, wielkie dziękuję ode mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. I przy okazji tu napiszę, kiedy tu właśnie jestem jest równo 23,000 odwiedzin, gratulację :3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://2.bp.blogspot.com/-isqxF2kNkX8/Uxnc1IlXykI/AAAAAAAABkI/g_HPMOtTx4E/s1600/sweetes.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ;* Bardzo mi pomogłaś <3
    Zaprosisz mnie na MSP :)
    Login: Majeczkasol

    OdpowiedzUsuń
  5. Frugoo, grzebałam w Highscores i znalazłam animkę prawdopodobnie z konursu "Alladin Competition" jednak nie jestem pewna. Oto zdjęcie mojego autorswa: http://3.bp.blogspot.com/-tGAaPW2IREo/UxrVOVS1ozI/AAAAAAAAAyA/cUFv5j_2pb4/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog jest bardzo ciekawy, polecę go na swoim blogowym ask'u.
    Zapraszam na swojego bloga o MSP: patricia45-msp.blogspot.com
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałem o nim, bardzo się przydaje przy sekach :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki! Robię film i koniecznie była potrzebna ta animka. W sklepach już jej nie ma :3 Pozdro ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dziękuję <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ALE EKSTRA !! DZIĘKI BARDZO :**

    OdpowiedzUsuń
  11. thx naprawde działa moge posiadać od kogoś animke

    OdpowiedzUsuń
  12. Działa ^^ Dziękuje bardzo za pomoc :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje za pomoc. Ja też mam swój sposób na takie coś. P.S. Też mam bloga i serdecznie na niego zapraszam. Umieszczę tam Pozdrowienia dla Ciebie. I wstawię link to Twojego bloga. A link na mojego to : " msp-mowicze.blogspot.com" Jeszcze raz dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje :) Siostra nie chciała powiedzieć jak mam to zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Działa! Naprawde działa! Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie działa xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje ci bardzo.... Pomogłaś mi jak nikt.... Pozdro i czekam na kolejne fajowskie ciekawostki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo.Najpierw nieudawało się,ale póżniej udało.Jeszcze raz dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń