Pokaz slajdów

czwartek, 29 sierpnia 2013

Jak zrobić chat na nowym xat.com (przezroczysty lub normalny)

Witam :) Dzisiaj chciałam wam pokazać, jak zrobić chat na nowej stronie xat.com. Zapraszam :)

1. Wchodzimy na stronę xat.com.


2. Klikamy More.

3. Po wciśnięciu More klikamy Widgets.


4. Naciskamy "Get a free chat box now!"


5. Wyświetla nam się taka strona. Teraz możemy wybrać sobie rozmiar, czyli Small, Medium lub Large. (Jeśli chcesz taki chat, jaki mam ja, wpisujesz wymiary 1000x480)

6. Możemy wybrać sobie Mały, Średni albo Duży.


7. Możemy jednak też wpisać swój rozmiar taki jaki chcemy.


8. Jeśli chcecie któreś z obrazków na tła, proponowanych na zdjęciu, klikacie na nie i już macie tło, jeśli zaś chcecie przezroczyste, czytajcie dalej, a jeśli chcecie więcej propozycji obrazków, klikacie w przezroczysty kwadracik z napisami w środku, na końcu obrazków.


9. Jeśli chcesz przezroczyste tło zjedz niżej strony.


10. Zjeżdżamy aż zobaczymy to i odznaczamy funkcje zaznaczoną czerwonym kwadratem.


11. Następnie klikamy "Update these options".


12. Wasz chat jest już przezroczysty.


13. Wybieramy "Update & Get Code".


  14. Kiedy już kliknęliśmy, kopiujemy tekst w tym okienku 
            i wklejamy na bloga. 
             Oczywiście kopiujemy cały, bo to jest jego kawałek.


 Jak go wkleić na bloga to już chyba każdy wie, ale dam skrócik. Projekt > układ > dodaj gadżet > szukamy HTML > wklejamy > zapisujemy > gotowe !

Mam nadzieje, że pomogłam :)
Wasza FruGoo.♥



28 komentarzy:

  1. w który dodaj gadzet sie daje bo było ich tam klika i niewiedziałam który kliknąc więc kliknełam wszystkie iżaden mi sie nieotworzył wiec co jest grane????????????????????????/

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo ja jestem jakaś nieogarnięta albo mój blog jest nienormalny bo zrobiłam WSZYSTKO po kolei i pokazuje mi się, że mam jakiś błąd :/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zrobiłam wszystko i nie pojawia mi się to ?

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak go przesunąć bo on u mnie jest jakoś z boku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak zrobić żeby był w innym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szukam stronek gdzie można zrobić bloga ale takiego jak twój ale on jest za darmo do stwożenia?:-/ czekam na odp
    na msp jestem #xxxpatixxx#

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś Kochana Dziękuję Ci ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

  8. Zrobiłam wszystko po kolei, ale zamiast chatu wyświetla mi się kod HTML który skopiowałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko już mam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego tylko to mi wyskakuję choć wszystko kopiuję? or copy the code below to your page:

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie nie ma zakładki projekt ani układ

    OdpowiedzUsuń
  12. mi pokazuje że ma jakies niedozwolone znaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ode mnie plus jak diabli! >_< Właśnie tego szukałam!!! *^*

    OdpowiedzUsuń
  14. Możecie mi powiedzieć jak usunąć chat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje FruGoo. Jesteś genialna. :)
    Pozdrawiam,
    ~Anoire~.

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu ktoś to wyjaśnił! Dzięki wielkie, absolutnie nie wiedziałem, jak się za to zabrać. Działa i świetnie się sprawuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. 36 years old Database Administrator II Shane Klagges, hailing from Brossard enjoys watching movies like Nömadak TX and Web surfing. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Maserati Tipo 61. sprawdz moje zrodlo

    OdpowiedzUsuń