Pokaz slajdów

czwartek, 8 sierpnia 2013

Design studio, przekaz i wiadomość.

Heloł. Dzisiaj chciałam ogłosić 2 ważne sprawy, jak i też zachęcić do design studio. A na samiutkim początku, chciałam powiedzieć, że półtora tygodnia od dnia dzisiejszego nie będzie postów, bo bede za miastem :c

Drogie Movie Star ! Codziennie oglądam projekty moich znajomych, dziewczyn, bo chłopaków mi się nie pojawiają. Nawet nie wiecie jakie wy wspaniałe projekty robicie. Jest tyle bluzek, których chciałabym od was kupić ale nie mogę. Dlaczego ? Są 2 powody. Pierwszy, nie mam kasy, ale szybko mogę ją uzbierać i kupować po troszku, a drugi to ten, że ich nie sprzedajecie. Bluzki lub bluzkę, którą chętnie chciałabym kupić zrobiła : czekoladowymus13 ( bluzka szara, w takie jakby duże cekiny, chętnie kupię ), ona@ ( bluzka szara, jakby w skórę węża, chętnie kupię ), crazygirl <33 ( bluzka czarna, w białe gwiazdki, chętnie kupię ), czekoladowymus13 ( bluzka o mega soczystym, różowo-czerwonym kolorze, chętnie kupię ).

Okej, to na razie wszystko.

OGŁOSZENIA PARAFIALNE.

Sprzedają 2 bluzki, zaprojektowane i kupione przeze mnie. Wyglądają one tak.

            

Z krzyżem na dzień dzisiejszy zostały tylko 2 kopie. Bez pośpiechu, zawsze mogę dorobić ( jeśli jest taka opcja ) Bluzka z krzyżem kosztuje 720 sc.

Z kropkami zostało 5 kopii, bo niedawno wystawiłam. kosztuje 840 sc.

Zapraszam do kupna. Chciałam również powiedzieć, że od pewnego czasu kupuje więcej bluzek od znajomych i ode mnie z design studio, niż z tematów msp. Szkoda, że w designie są takie drogie rzeczy, ale warto mieć oryginalny styl.

UWAGA !

Napisałam do moviestarplanet zapytanie, czy będzie taka opcja, aby wchodząc do profilu, tam gdzie są górne zakładki, czyli prezent, biografia itd. mogłoby się znajdować rzeczy, która dana osoba stworzyła w design studio. Ciekawe co napiszą..?

BUZIAKI !!


1 komentarz: