Pokaz slajdów

piątek, 31 maja 2013

Biografia informacyjna o FruGoo.♥

Nazwa : FruGoo.♥
Level : 21
Znajomi : na teraz około 300
Filmy : same 10-sekundówki, nie lubię długich filmów
Przyjmowanie znaj : tylko osoby, które znam z bloga lub z reala. Jeśli zapraszasz mnie do znaj i znasz mnie z bloga to mi napisz :D
Wymiana seków : zawsze jak mam czas
Pomoc w boosterze : zawsze jeśli ktoś ma boostera, o ile mam czas pomagam, ale często też jest tak, gdy ja mam boostera, to ta osoba nie pomaga i po prostu mnie zlewa
Lajkowanie artów, looków itd. za poproszeniem : polubię, zalajkuje i w ogóle jeśli ktoś kiedyś polubił mi chociaż 1 rzecz
oglądanie filmów : oglądam, jak mi się chce i jak ktoś na to zasługuje
czy mam seki za prezenty : zawsze mam, wystarczy się zgłosić w każdej chwili, czasem nie mam czasu ale bardzo rzadko
Ile seków trzeba oglądnąć, żeby dostać prezent z listy : 16-10 seków, prezent do 450 sc, zostawiasz komy i 5/5 w ocenie filmu
Chcesz coś jeszcze o mnie wiedzieć ? Pytaj w komentarzu. Odpowiadam na pytania osobiste na MSP. Na pytania odnoszące się do mojej movie star odpowiadam wszędzie, komy, msp itp.

No to na tyle. Trochę się dowiedzieliście o mojej movie star. Niedługo następny post o mnie w rzeczywistości :)
Pozdrawiam.





23 komentarze:

  1. czy będziesz moją znajką na muvi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fokapsota12345666 tak się nazywam i mam 9 levelek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie czasem 11?:D

      Usuń
    2. Na moviestarplanet jestem dija888 mam 12 prawie 13 level chciałabym abyś była moją kol na msp FruGoo.

      Usuń
    3. heja nazywam się Oliwka extra blog chcesz być moją znaj na msp?
      mój nick to tenczka110 mam 11lvl

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, jak się przeraziłam! XD Jak się kliknie prawym przyciskiem myszy to jakiś kot miałczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna Moviestar ♥ Jakby coś to ja mam login Black Wera ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na MSP mam login: Julia Pieczonka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nazywam się kotek345676 mam 14 level :D > Napiszę do cb n a skrzynkę , że znam Cię z blogga okaaa . Tylko mnie zaakceptuj jak mozesz plosse . Dziekuję ci za te porady modowe i wszystkie posty . Poradzę tw blogg moim znajomym z reala i z msp wyślę do wszystkich wiadomości . Chcę , żeby twój blogg miał dużą popularność. Trzymaj się bayy :D. POZDRAWIAM kotek345676...taaa z MSP xD .

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje konto nazywa się Niunia020403 Ps bardzo cię kocham
    POZDRAWIAM =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz wspaniałego bloga! I śliczną Moviestar :) Jesteś extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog i ładna moviestar

    OdpowiedzUsuń
  11. I love twój blog. mój nick to: ladna jestem1234567890 i mam prawie 13 level

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na MSP to Piknisia9876!Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej twój blog jest super dzięki tobie stworzyłam swój może nie umiem żeby dodać wszystko ale mi się podoba zapraszam:http://ola-msp-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka Frugoo ♥
    Masz świetnego bloga i chciałam się zapytać, czy zostaniesz moją przyjaciółką na MovieStarPlanet ? W sumie to jak się zgodzisz, to i nawet cię zaproszę do naj xD
    Mój nick na MSP to MilczKotQ i mam 21 levelek.

    OdpowiedzUsuń
  15. mój login to ; lunia3bv1

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem mlmm2 i kocham twego bloga. Zaprosiłam cię. Przyjmiesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog pozdrawiam.
    Jeżeli macie czas i chęć zobaczcie i mojego bloga http://sweetstarplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń