Pokaz slajdów

piątek, 17 maja 2013

HOT or NOT ?

Dzisiaj HOOOOOT jest moja koleżanka Nana.Linda.Git .Nie powiem, że kupiłam od niej już parę ciuszków :D Dzisiaj pokaże looki, które szczególnie wpadły mi w oko.

I jak tu się nie zakochać ? Ja bym to kupiła od razu ale są rzeczy VIP :< Kolory idealnie dobrane do włosów i reszty dodatków. Tu przypasowała się ładnie skóra w tym kolorze, wąski podbródek i usteczka przechodzące w kolor delikatnie fioletowy. Za tego looka daję Ci 10/10 !


Do tego looka nasza śliwusia dobrała jedne z najbardziej pasujących do siebie kolorów. A dodatki komponują się świetnie. 9.5/10 !

Ostatni z mega looków Nana.Linda.Git ale ten podoba mi się najbardziej.


No po prostu jest prześliczny. Danie Ci tu 10/10 byłoby grzechem XD Dostajesz 20/10 : D !
Obyś takie looki ładne robiła dopóki jesteś na msp <3 Jesteś HOTTT : 3 !

Śliczna cnie ? Pozdrawiam Cię Viciu :)
Twoja :


2 komentarze: