Pokaz slajdów

środa, 27 maja 2015

Wyniki konkursu!

Witam kochani! Po krótkim przedłużeniu terminu wyników, publikuję je Wam teraz. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, których było dosyć dużo. Z przyjemnością ogłaszam, iż nową redaktorką bloga zostaje Jessie1501!!! Jessie napisała najdłuższą, najlepszą i najbardziej trafiającą w kryteria pracę, w co trzeba było włożyć trochę pracy. Dziękuję reszcie uczestników za równie świetne prace i poświęcony czas, lecz w konkursie chodzi o wyłonienie najlepszego z najlepszych :)

Wkrótce skontaktuje się ze zwyciężczynią i powiem dokładnie resztę informacji.

Serdecznie pozdrawiam Kochani i gratuluje wygranej Movie Star!

Niedługo kolejny konkurs ;)

 

 

41 komentarzy:

  1. Jejciu, nie wierzę! 😄 Dziękuję! 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale konkurs już się zakończył... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że takie trochę pustki ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, kiedy będzie post, od Ciebie albo od nowej redaktorki?

    OdpowiedzUsuń
  5. No ;-; Jeju, może coś jej się stało po prostu? :/ Nwm, to dziwne trochę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Co się z nią stało? Kurde, niewiem ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś wie co się z nią Kurde stało?!

    OdpowiedzUsuń
  8. No, już minęło kilka miesięcy od maja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Może. Nie możemy jej o nic posądzać. Dobijamy 100 komów?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! A w ogóle FruGoo- super blog ♥ Nie mogę się doczekać konkursu. Na MSP jestem sweecia 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra ludzie, przestańcie spamić i snuć przedziwne teorie. To ja wygrałam, to ja jestem Jessie, nie wierzysz - napisz mi na MSP, ja ci potwierdzę.
    A więc posłuchajcie, a raczej przeczytajcie uważnie - ZREZYGNOWAŁAM. Tak, i to już jakieś dwa miesiące temu. A dlaczego? Bo nie mam czasu, poza tym ta gra mi się już nie podoba. Prosiłam Wiktorię, żeby wzięła kogoś innego na moje miejsce, ale nie odpowiedziała, szczerze to nawet nie wiem czy przeczytała co do niej wyskrobałam.
    NIE, NIE WIEM CO Z NIĄ.
    Także przestańcie robić gównoburzę bo to nie ma najmniejszego sensu. Ja tu na pewno pisać nie będę, a co do założycielki - nie mam zielonego pojęcia.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okok, kto coś wie? Wiem, nie ma jej tu dobre pół roku, lecz ja o tym blogu nie zapomnę. Kto ma jej jakiekolwiek dane, np.: Instagram, FB, Gmail itp., niech poda. Będę spamić. Musimy tego bloga przywrócić do porządku, no kurna! Pomożecie? :/

    OdpowiedzUsuń
  13. No dobra jeszcze 3 komu (razem z tym) do setki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. A moze umarla

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyny HACK który mi działał jest tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ POLECAM :D

    OdpowiedzUsuń