Pokaz slajdów

poniedziałek, 21 marca 2016

Umarłam?

Tak wiem...odzywam się po tak długim czasie. W tej chwili mam 15 lat, chodzę do drugiej gimnazjum i nie mam czasu na życie towarzyskie, a co dopiero na przyjemności w internecie. Na MovieStarPlanet już nie wchodzę. Przepraszam, że zostawiłam Was tak bez wyjaśnień, wytłumaczenia..Nie, nie mam Was gdzieś, ale najpierw trzeba poukładać swoje życie, a potem zajmować się uprzyjemnianiem czyjegoś. Nie odbierzcie tego jako obelgę bo nie o to mi chodzi. Bloga w tej tematyce już nie wznowię, ale nie usuwam go...może kiedyś powrócę z jakimś nowym tematem? Z góry odpowiadam na prawdopodobne pytania: nie, nie oddam bloga ani konta na MSP, tak widzę i czytam wszystkie komentarze (i zaraz zabieram się do usuwania najgłupszych), tak jest możliwość kontaktu ze mną.

Wszystkie komentarze dotyczące bloga będę usuwać a autorów blokować. Można do mnie pisać na wiadomościach prywatnych (DM), odpowiadam na sensowne pytania lub po prostu rozmawiam. Odpisuje jak znajdę chwilę czasu, więc nie będzie to w ciągu 5 minut od wysłania wiadomości.

Do osób, które martwiły się czy wszystko ze mną w porządku - tak, nic mi się nie stało, dziękuję za troskę(:

Zapomniałabym: serdeczne pozdrowienia do osób które w poprzednim poście reklamowały się, mówiły, że mam w dupie bloga, że jestem chamska i tym podobne. Może to wydawać się dla Was dziwne, bo takiej sytuacji pewnie nie doświadczyliście, ale ja mam takie coś jak życie prywatne poza internetem;)



Wiktoria (jeśli ktoś zapomniał jak się nazywam).

27 komentarzy:

  1. To ja mam tylko jedno małe pytanko! A raczej dwa małe pytanka... Co z tą nową redaktorką? I czy masz zamiar prowadzić bloga o innej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowej redaktorki nie będzie, bo nie mam czasu kontrolować tego co pisze i udostępnia, myślę, że kiedyś (może całkiem niedługo) uruchomię go na nowo, ale w zupełnie nowej tematyce. Pozderki(:

      Usuń
    2. DARMOWY VIP - http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń

    3. Hej Hej! Chcesz VIPA na MOVIESTARPLANET

      w 2021 roku ?

      możesz zdobyć VIPA tutaj:

      https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. oho.


    tak.


    napisalam to jak najszybciej zeby ktos mnie nie wyprzedzil.



    tak.



    oho.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że dałaś jakieś znaki życia. Szkoda, że już opuściłaś różową planetę. Była z Ciebię nie zła bloggerka. Przyjemnie się Ciebię czytało. Ale, bywa.
    Pozdrawiam!
    [P] Czy częściowo, będziesz wpadać na bloga i publikować choć, jakieś drobne posty, czy bądź nie będziesz już NIC pisać o MSP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już praktycznie nie znam się na tych wszystkich nowościach na MSP, nie jestem na bieżąco. Może czasami wpadnę na MSP i zaprojektuje jakiś nowy komplet ciuchów czy coś... Jak mówiłam, może kiedyś blog znowu zacznie tętnić życiem, ale to jeszcze nie teraz, i na pewno nie o MSP, pozderki!

      Usuń
  4. a tak ogółem to jeszcze jakbyś mogła, to byś W KOŃCU powiedziała dlaczego do chuja się obraziłas na mnie i Zuzę :) jakbyś nie pamiętała, tutaj Dominika, twoja dawna koleżanka :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miło by było, gdybyś powiedziała za co. :))) /Zuza

      Usuń
    2. Nie obraziłam się, po prostu nie mam czasu dla siebie a co dopiero dla kogoś

      Usuń
    3. Łaaaaał, szkoda tylko, że na tfm masz czas ;) Właśnie teraz siedzisz sobie na deatchmatch, widzę to ;) Poza tym, skoro twierdzisz, że nie masz czasu, to mogłaś nam to powiedzieć, a nie znikać tak sobie.

      Usuń
  5. Szkoda ,ze nie będziesz już prowadziła bloga. Ale na pewno bardzo długo przesiedziałaś nad pisaniem postów. No i jak połowa osób,nie zostawiłaś Nas,bez powiadomienia,tylko zrobiłaś o tym posta. Widać ,że nie masz nikogo w du*ie i ,że nie zapomniałaś o blogu. Pozdrawiam,Marcelina. ~11122izabella

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Wika! Boże, nie wiem jak się do ciebie zwracać cri
    Może mnie pamiętasz, może nie, ale to jest nieważne. Po prostu chciałam ci podziękować za to, że kiedyś byłaś dla mnie cholernie ważna, że gdy obie miałyśmy po 11 lat, siedziałyśmy razem godzinami na msp i gadałyśmy o wszystkim. Teraz obie jesteśmy już pewnie kompletnie innymi osobami, chodzimy do drugiej gimnazjum, pewnie odrobinę dojrzałyśmy i się zmieniłyśmy. Jednak idk, mam w sobie taki sentyment(?) do tego wszystkiego. Nie będę się rozpisywać, bo zrobiłam to na msp, więc super by było, gdybyś weszła i przeczytała wiadomości od osoby o wdzięcznym nicku "wkurwiaszmniee" cri
    Kiedyś mogłaś mnie znać pod nickiem "michalinkaa", teraz jestem po prostu sobą
    Jeszcze raz dzięki za wszystko i mam nadzieję, że odpiszesz, ily x

    OdpowiedzUsuń
  7. mspzdaniemdrags790.blogger.com

    Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Once more, whenever children are involved, the emotions are even higher along with raw, thus knowing someone that's target can help make sure that your plus your kid's desires are dished up. It's also helpful to have someone that will help you understand the method and exactly how it works along with keeps an individual seated along the way. Efficiency is a second reason to hire a divorce attorney.
    Divorce Attorney Virginia
    If you have virtually any close friends who've had to go through this specific, ask them for an attorney's brand.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ DARMOWY VIP :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tutaj pierwszy raz i na bank nie ostatni! Szukam inspiracji i cieszę się, że trafiłam na tego bloga. Pozdrawiam serdecznie i w złych chwilach zapraszam do mnie po motywacje! :)
    http://sitkaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie VIPA ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz dostać VIPa tutaj jest strona do tego w MSP : http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    TUTAJ JEST

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy cierpliwie, aż znajdziesz czas, żeby tu wrócić :) Życzę powodzenia w radzeniu sobie z przeciwnościami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcesz dostać VIPA do MSP TUTAJ MOŻESZ DOSTAĆ (KLIKNIJ) lub tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń

  15. Hej Hej! Chcesz VIPA na MOVIESTARPLANET

    w 2021 roku ?

    możesz zdobyć VIPA tutaj:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/


    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń