Pokaz slajdów

środa, 11 grudnia 2013

Moi znajomi.

AKTUALNIE: LIMIT ZNAJOMYCH SKOŃCZONY





Witam, hejka! Chciałam napisać, a właściwie powiadomić, dlaczego czasem przyjmę do znaj, a czasem nie. Otóż jeśli jesteś tu po raz pierwszy, lub nie, i chcesz zaprosić mnie do znaj [ dla nowych nazywam się FruGoo.♥, wystarczy wpisać tylko FruGoo. i wyskoczę z takim serduszkiem jak mnie poszukasz :) ] musisz mi napisać najpierw na pocztę, skąd jesteś, ogólnie, skąd mnie znasz, jak znalazłeś. Bo moi drodzy limicik się szykuje i nie mogę pozwalać sobie na akceptowanie obcych osób, bo potem nie ma miejsca na mi znane.

Ok, to tyle, tak króciutko :) Niedługo następny post :)


10 komentarzy:

  1. Przyjmiesz mnie? Usuń Samanttha (Moje stare konto :C) A przyjmij Lady Lexy *o* Plosem *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fokapsota cię zaprasza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od #xxxpatixxx#
    ;-)
    :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. koffam cię i twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaproś mnie na ola1xc piska ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. zaakceptujesz zaproszenie od Alfa331? pliiis

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zrobiłaś te serduszka? Chodzi mi o te avki w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń