Pokaz slajdów

sobota, 28 grudnia 2013

Zmiany, które MOGĄ być wprowadzone na moviestarplanet.

Witajcie! Święta święta i po świętach. A jak wam minął ten szczególny czas ? Co dostaliście ? Napiszcie w komkach! Ja dostałam głównie pieniążki i wielką podróżną torbę NIKE. Dodatkowo od dziadków parasol, rękawiczki, zdrapka (kocham zdrapki xD), od kuzynów, bluzka i śliczny zegarek, słodycze, to wiadomo XD

DO RZECZY!

Słyszałam dużo obaw o to, że nasze moviestarplanet może zmienić się na gorsze. Postaram się obalić niektóre mity a niektóre zatwierdzić ale nie w 100% ponieważ nie jest do końca wiadome, czy te zmiany wejdą.

Mit 1#.
- Maksymalny level naszych movie star może zwiększyć się zamiast 25 do 100. ( LUDZIE DRODZY, ZAGŁADA NADESZŁA ) LEVELE JUŻ SĄ !



Mit 2#.
-Nasze MOVIESTARPLANET zmieni się na MYSTARPLANET ( totalna plota, przez to, że hiszpańskie moviestarplanet zmieniło nazwę na mystarplanet, ktoś miał wątpliwości, czy nie nazwą tak naszego moviestarplanet, ale moderatorzy zauważyli to, i napisali na forum, że tak się nie stanie, więc nieprawda )

Mit 3#.
-Usuną wszystkie moviestar ( błagam, nigdy tego nie zrobią, straciliby połowę użytkowników a ich serwer upadłby przez brak pieniędzy, o to się nie martwcie, bzdura )

Mit 4#
-Moderatorzy kupują sobie ciuchy z naszych kąt ( całkowita nieprawda )

Mit 5#
-Centrum handlowe będzie od 8 levela ( ZATWIERDZONE, PRAWDA )

Mit 6#
-Prezenty można będzie dawać od 6 levela ( ↑ )

Mit 7#
-Profile dziewczyn z msp będą różowe ( PRAWDA! JUŻ TAKIE SĄ :) )

Mit 8#
- Zamiast fame będą procenty ( tak było, ale zmienili spowrotem na zwykłe fame )

No na razie mam tyle mitów, jak jeszcze jakieś wyłapie, to o nich napisze :)
Pozderki!


5 komentarzy:

  1. Naprawdę dużo było tych tematów "Usuną MSP", "MYSTERPLANET" i wgl. A z tym lvl to też się tak zastanawiam, bo mi też wyskakuje 100 Lvl... ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam telefon, doładowanie do niego, książkę ,,Księżyc w nowiu'' i to chyba tyle c; Na początku myślałam że to z mystarplanet to prawda, ale nie wiedziałam wtedy o hiszpańskim msp. Fajna notka, Naillaa ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdż na Irlanckie MSP tam się dowiesz wszystkiego.. Bo od Irlandi wszystko się zaczeło... Tak prezęty od 6 lvl i c.h od 8 ;P i dziewczyny będo mnieć różowe profile ;) a chłopcy takie jakie mają.. Zauważyłam, że w rankingu 1osoba ma 36 lvl *-* zamiast fame będo procęty.. Np brakuje Ci ileś tam procęt do next lvl. Z filmów dostajemy od 100-200 fame, za aktulizacje statusu,za przyjęcie znay dostają darmowe fame.. I tak to narazie wygląda.. Pst tam się tak bardzo nie tnie, gram od wczoraj i mam już prawie 7 lvl. Możecie mnie zapraszać na Irlanckie msp mój login to : Misio . A na polskim <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze mówią że jak na forum w komach napisze się kropke to będzie inne tło

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby było to mysterplanet to jak by nas nazywali? Mysterka? Kompletnie bez sensu

    OdpowiedzUsuń