Pokaz slajdów

sobota, 4 stycznia 2014

Wyniki ankiety !

Witam was kochani! Jak tam minął wam sylwester ? Mi wspaniale :) Piszcie co robiliście i jak się bawiliście.
A tymczasem znowu muszę was pochwalić bo ja już nie wiem jak wy to robicie...

Pierwsza ankieta na blogu miała 23 głosy, druga 36, a ta co była teraz..49! To ile następna będzie miała ?! 60 !? No wiecie ja tam nie pogardzę tyloma głosami :D

Jeśli chodzi o wyniki to laptop i komputer po 22 głosy, telewizor 1 ( O.o ), inne 1 ( napiszcie z czego jeszcze można wchodzić na internet oprócz urządzeń ankiety bo ja już nie wiem xd ), i o dziwo tablet 0 głosów. Myślałam, że dużo młodzieży ma już tablet ;D No to na tyle, dam znać na msp i na chacie, jak będzie kolejna ankietka ;)

Więc bardzo dziękuję wam za to, że głosujecie w moich ankietach. Jesteście wspaniali kochani.

Mam też dla was krótkie info. Jeśli chodzi o chat, jestem moderatorem na komórce, tablecie i komputerze. Nazywam się wszędzie tak samo, a na końcu w nawiasie dopisana jest nazwa urządzenia na którym jestem :)

No to na tyle! Najserdeczniejsze życzenia kochani dla Was na Nowy Rok ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz