Pokaz slajdów

czwartek, 28 listopada 2013

Ja. Po prostu.

Hej miśki :) Dzisiaj chciałam wam napisać coś o mnie, ponieważ na razie wiecie co nie co tylko o mojej moviestar. Teraz dowiecie się czegoś o mnie :)

Mam na imię Wiktoria. Skończę 15 lat. Interesuję się głównie sportem, śpiewem i gitarą. Uczęszczam na lekcje gitary, a tak właściwie to lekcje przyjeżdżają do mnie ;) W wieku 6 lat moje włosy były prawie że do ud. Gdy zaczęłam chodzić do 1 klasy ścięłam je, i żałuje do dzisiaj. Był to przymus, ponieważ od 1-3 klasy podstawowej chodziłam do profilu pływackiego, a wiecie jak to fajnie się zakłada czepek z tak długimi włosami ;) Gdy skończyłam 3 klasę wyniosłam się z klasy pływackiej, ponieważ trener zaniżał mi poczucie własnej wartości, a klasa wykańczała mnie psychicznie. Dodatkowo miałam arytmie serca, ponieważ miałam za duży wysiłek, ale trener w to nie wierzył. Teraz jestem już w gimnazjum, mam cudowną klase, z którą nigdy nie mam zamiaru urwać kontaktu.

Pozdrawiam! Zapraszam do obejrzenia postów, w których odpowiadam na pytania czytelników. 



18 komentarzy:

  1. A ja Mam Gitarę, ale na niej nie gram :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuu, ale fajna gitara. Niebiesko - Czarna *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam gitarkę ale nie gram xD :D *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na Cb i na Twój blog focha! -.- Nie, żart! :P Ale też lubię śpiewać i mam na imię Wiktoria ._. Raz, nawet napisałam Swoją piosenkę XD Ja na MSP nazywam się wiki20041607 ;* Tyle.Pozdro.Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak samo!!!!!XD

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chodzę do 3b i mam włosy do pupy:) i chodzę do nienormalnej klasy. Jestem jedyna z klasy kujonem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nazywam się Wiktoria i też lubię śpiewać

    OdpowiedzUsuń
  8. widocznie wszystkie Wiktorie lubią śpiewać i grać na gitarze moja kol z klasy chodzi na lekcje gitary i lubi śpiewać :d

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem Julka i też lubię śpiewać. : D Gram na gitarze i pianinie. Na gitarze uczył mnie grać sąsiad-organista, a na pianinie uczę się grać w szkole muzycznej. ; ) Pozdrawiam. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. masz SUPER posty "_"

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubie siatkówkę :) Powiem rodzicom czy by mnie zapisali na jakieś zajęcia z tej siatkówki :) kocham: konie,psy,koty,szczóry, i takto inne zwierzęta też;) Chodzę do... 5a. Troche mnie to śmieszy, że 14 lub 15 latkowie grają na MSP. xP

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej ty! Też mam gitarę i na niej gram. Też lubię śpiewać i mam na imię Wiktoria. :3 xD Niestety, jestem od Ciebie młodsza o 3 lata. ;ccc Może pogadamy na Msp? Jak myślisz? :3 Mamy trochę wspólnego. ;p ~wiki20041607

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie gram :D Wydajesz się sympatyczna widze tego bloga od może 15minut ale mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejj mogła byś zrobić jak zrobić tą myszke na blogu co ty msz z YouTube ?

    OdpowiedzUsuń
  15. też gram na gitarze xD to fajnie że piszesz coś o sb xD

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja nie gram na gitarze

    OdpowiedzUsuń