Pokaz slajdów

niedziela, 17 listopada 2013

Jeden z najtrudniejszych postów. Wasza decyzja.

Hejka witam :) Mam do was pytanie. Pewnie przeczytaliście tytuł posta, który brzmi trochę poważnie. No w sumie trochę się z tym zgodzę :D

Spójrz na mój nagłówek. Chciałbyś taki sam ? Jeśli tak zapraszam Cię na najstarszego bloga na msp, tam jest instrukcja jak zrobić to w sumopaincie. Ale linku wam tu nie dam, tylko na końcu, bo macie jeszcze czytać dalej.

ALE

Podczas gdy będziecie robić instrukcję z bloga o którym mówiłam przed chwilą, może nie zadziałać wam przycisk backspace ( tym, którym usuwacie litery ) lub delete przy usuwaniu tła. Wiem, że teraz nie wiecie o czym mówię. Więc macie tu tego linka KLIKNIJ DOPIERO JAK PRZECZYTASZ!. Jeśli będziecie mieli ten sam problem co ja, napiszcie w komentarzu, a dam wam drugi sposób na zrobienie takiego nagłówka jak ma mam. Przy okazji zapraszam do głosowania w ankiecie na blogu! To ważne! :)

Pozderki


1 komentarz: