Pokaz slajdów

poniedziałek, 4 listopada 2013

Jak zabezpieczyć się przed kradzieżą konta na msp ?


Hej misiaki! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale wiecie, szkoła...

DO RZECZY!

Oczywiście, jeśli nie mamy już dostępu do naszego konta, bo ktoś zmienił wam hasło, na stronie logowania klikamy " zapomniałem hasła " i wpisujemy nasz email itd. i po prostu hasło odzyskujemy drogą emailową. Gorzej zaś jeśli wasze hasło na email zostało również zmienione. To już gorsza sprawa. W takiej sytuacji lepiej mają Ci, którzy mieli kiedykolwiek vipa. Dlaczego ? Ponieważ na waszą pocztę po każdym kupnie msp wysyła pokwitowanie płatności. Gdy znajdziecie to w swojej poczcie, prawdopodobnie jesteście uratowani. Niestety dla nie vip szanse są już bardzo nijakie na odzyskanie konta :(

UWAGA! W CZASIE SWOJEGO POBYTU NA MSP BARDZO, ALE TO BARDZO POLECAM KUPIĆ CHOCIAŻ RAZ VIPA NAJMNIEJSZEGO I NAJTAŃSZEGO JAKIEGO SIĘ DA, BYLEBY MIEĆ DODATKOWĄ POMOC, JEŚLI NASTĄPI SYTUACJA SKRADNIĘCIA KONTA! OSOBOM BEZ POTWIERDZENIA PŁATNOŚCI ZA VIP, MOŻE BYĆ TRUDNIEJ ODZYSKAĆ KONTO!

OPCJA RATUNKU Z POKWITOWANIEM VIPA.

Wyszukaj w swojej poczcie pokwitowanie płatności za kupione przez Ciebie vipy/vipa, skopiuj cały tekst, wklej do Microsoft Word lub OpenOffice i zapisz w formie pliku. Najlepiej PDF ponieważ obiło mi się o uszy, że moderatorzy przyjmują tylko taki rodzaj plików, ale nie sprawdziłam tego i nie wiem. Ale lepiej być przygotowanym jeśli ma się takową opcję :) Następnie wrzucamy plik/pliki w łatwo dostępne wam miejsce na komputerze, byście zawsze mieli do niego dostęp. I włala! Jesteśmy ubezpieczeni :)

support@moviestarplanet.pl

A adres podany powyżej wysyłajcie wszystkie wiadomości na temat waszych problemów z msp.

Pozdrawiam i do następnego posta! :) Jak będzie 10 tysięcy wejść, robię konkurs! :)


3 komentarze:

  1. Ja miałam chyba kilka VIP'ów ale nie do każdego przyszło Mi pokwitowanie, jednak, że jedno, dwa mam na pewno ;3 Pozdrawiam Wiktoria ♥ Na MSP wiki20041607

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko czy da się mieć na dwóch kontach potwierdzony ten sam email, czy jeden email tylko do jednego konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się na dwóch kontach mieć ten sam email jak tak mam.

      Usuń