Pokaz slajdów

czwartek, 28 listopada 2013

Wyniki ankiety!

Dni pierwszej blogowej ankiety dobiegły końca! Serdecznie wam dziękuję, za oddanie tylu głosów, co pozwoliło mi podjąć dobrą decyzję i dobrze odczytać wyniki. Oddaliście aż 23 głosy! Jeszcze raz dziękuję! A to podjęta decyzja.
A najpierw wstawię wam zdjęcie, żeby na czymś tą decyzję oprzeć.



Przepraszam, że ucięłam trochę napisów, ale zależało mi, żeby widać było wyniki.

1. Poradnikowych
2. Modowych
3. Życiowych
4. Oczekuję wszystkich.

Nie będę ich opisywać bo wszystko widać na zdjęciu :)

A więc: Najwięcej postów będzie poradnikowych, czyli jak zrobić ? Zdziwiło mnie też to, że oczekujecie wszystkich postów, że wszystkie was ciekawią. Jestem z tego dumna i jeszcze raz wam dziękuję. Czasem wrzucę coś o ubiorze moim, lub jakiejś innej moviestar. Oczekujcie posta, jak modnie i fajnie ubrać swoją moviestar na święta. Opcja dla chłopaka i dziewczyny :) A już żadziej wrzucę coś o mnie, ponieważ widzę, że jednak chcecie wiedzieć coś o osobie, której bloga czytacie ;)

No to by było na tyle. I JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz