Pokaz slajdów

środa, 10 kwietnia 2013

Jak dodać muzykę na bloga ? ( SCM music player ) + dodatek

To nie należy do najtrudniejszych rzeczy chociaż całkiem proste też nie jest.

1.Więc jak dodać muzykę na bloga? Najpierw wchodzimy tutaj :
http://scmplayer.net/

2. Wybieramy sobie wzorek paska, którym będą puszczane piosenki.



3. Klikamy NEXT po czym pojawia nam się takie cuś :


W czerwoną ramkę wpisujemy tytuł piosenki np. Lady Gaga - Paparazzi.
W czarną ramkę wpisujemy adres URL czyli to co znajduje się w dłuższym pasku z różnymi dziwnymi znakami itd. wstawię screena bo niektórzy nie wiedzą.


Po czym klikamy NEXT.

4. Pokazuje się takie coś czyli ustawienia. Pokaże tutaj screena przetłumaczonej strony.


AUTO PLAY - czyli automatyczne odtwarzanie. Polecam. Nie trzeba co chwile klikać żeby puszczać piosenkę.

ODTWARZANIE LOSOWE - czyli jeśli masz dosyć dużo piosenek na playliście bedą one wybierały się losowo.

TOM DOMYŚLNIE - najlepiej 50 %. nie zagłośne, nie za ciche.

UMIESZCZENIE ODTWARZACZA BAR - top znaczy, że będzie on u góry, druga opcja, że na dole.

A ostatniego troszkę nie rozumiem ale ale nie zaznaczyłam i jest okej. Klikamy SPORZĄDZONO.

5. Po przejściu dalej wyskakuje nam takie coś :


Kopiujemy napisy w okienku. Otwieramy swojego bloga. Wchodzimy w projekt > układ > i edytujemy ten adres tam, gdzie jest poprzedni czyli gdy jesteśmy tu :


Kasujemy poprzedni adres i wklejamy nowy. W tytuł nie trzeba nic wpisywać. Chyba, że chcecie. Udało się ? Teraz ciesz się super muzą na Twoim blogu.

Dodam jeszcze taką dodatkową informację. Jeśli chcesz edytować lub dodać piosenkę do playlisty, wejdź ponownie tu http://scmplayer.net/ Po czym pojawi się to. Kliknij Edit Playlist.


Potem kliknij NEXT. Następnie pojawi się to.


Tu najlepiej nic nie robić. Po prostu klikamy NEXT.  Potem pojawi się to.



Najlepiej zrobić te same opcje, tak jak pokazałam w takim samym screenie na początku posta.

Potem pokazuje się ten adres co poprzednio. Kopiujemy i wklejamy tam gdzie pokazałam na początku.

Miłej roboty ! :D Mam nadzieje, że pomogłam ? Jak dodać muzykę na bloga ? Ano właśnie tak :D
Wasza mocno całuuująca :


55 komentarzy:

  1. Skorzystam. Właśnie zbieram tytuły piosenek na bloga. Ktoś pomysły może ma? 0.0 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za trudne poproszę o pomoc

      Usuń
    2. Odpowiadam, bo chce, żeby mój kom był widoczny. :) Mam dość głupie pytanie... Gdzie trzeba kliknąć w układzie, żeby tak jak tobie pisało mi ,,Konfiguruj ustawienia HTML/Java Script" i
      Tytuł
      ---------------------
      I___________I
      Treść
      ---------------------------------------
      I I
      I I
      I_____________________I

      ??????

      Usuń
    3. Musisz wkleić ten kod w "Treści" C:

      Usuń
    4. ja robie a ja niewiem gdze jest ten kod kdze mam go skleic rosze mi zdj pokazac bo naprawde mnie to wnerwia a chce to jak mam to zr (zdj)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam się podoba śmieszek Kacperka, gdy chciałam skopiować link do SCM-u. I teraz klikam ciągle na ten prawy przycisk. Yea!
    A tak btw to ogromnie mi pomogłaś, bo nie wiedziałam jak edytować playlistę wrzuconą już an bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to nie idzie, wszystko zrobiłam dobrze. Kiedyś na poprzednim blogu mi się udało potem chciałam zrobić od początku i się nie udawało teraz zrobiłam nowy blog, chciałam dodać muzyczke i nie działa. Problem jest w tym że gdy już wszystko zrobie i kilkam podgląd bloga to muzyki nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, Mi tak samo jak paulinie72 to nie działa, miałam poprzednie blogi, tam działo, ale jakoś na tym nie chce działać ;/ może wiesz jak to się stało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poprzednie blogi, znaczy to, że nie na blogspocie tylko na czymś innym ? Bo może ja tu zrobiłam błąd. Spróbuj poszukać na innych blogach również podobne instrukcje, i sprawdź, czy dzięki tamtej Ci się udało. Najpierw tylko napisz mi, co to znaczy, te poprzednie blogi, to będe mogła dalej coś powiedzieć. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mi tam wszystko działa jak na razie . Dzięki :333

      Usuń
  7. Działa dzięki mój blog surik11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie daję rady HELP !

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Może ja tu zrobiłam błąd. Spróbuj poszukać na innych blogach również podobne instrukcje, i sprawdź, czy dzięki tamtej Ci się udało. Najpierw tylko napisz mi, w którym momencie jeśli możesz to ocenić Ci się coś nie zgadza. Ja sprawdzę jeszcze raz na moim blogu czy jak ja wstawię z tej instrukcji i mi się uda to znaczy, że wy coś robicie źle :c Wtedy to już nie pomogę, musicie robić dokładnie krok po kroku. No ale cóż już sprawdzam, a jak sprawdzę to napiszę tutaj :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Okej sprawdziłam i macie rację. Wy też macie tak, że pasek u góry jest, ale piosenki nie grają ? Bo ja tak mam. Cóż, tym co też tak mają polecam wejść na stronę profilki.pl po czym w menu szukamy dodatki > muzyka > słuchawki tam oglądamy wzory i wypełniamy poszczególne rubryki. Jeśli słuchawki z tej kategorii nie przypadną wam do gustu patrzycie znowu w menu > muzyka > muzyka - Aśka i tam wybieracie inne słuchawki :) Wrzucacie na bloga i gotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noi nadal na blogu niemam tej muzyki dlaczego ????!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie masz muzyki robiąc instrukcję z tego posta czy ze strony, którą poleciłam, profilki.pl ?

      Usuń
  12. Świetne, dziękuję :* Naillaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie.. Jak robisz te zdjęcia?? jestem bardzo ciekawa.. prosze odpowiedz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To screen, robi się go za pomocą przycisku ''PrtSc'' u góry klawiatury. Później wchodzisz w painta i ctrl+v ;) Ja mam pytanie, jak zrobić te serduszka w komentarzach? Wiem że z profilków, ale nie umiem ich zrobić ;c

      Usuń
  14. A nie wie ktoś jak dodać niestandardową skórkę SCM Music Player? ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale skąd wziąć ten adres URL piosenki? Z YouTube?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wchodzę w swojego bloga : http://moviestarplanetnaszswat.blogspot.com/ i gdzie jest to projekt, układ itd. ??? Miałam już wszystko zrobione a na tym się zawiesiłam :( POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje :)) bardzo sie przydalo :)) Zapraszam na bloga zeby obejrzec :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Może masz jakiś sposób na innego bloga znaczy dokładniej na www.blog.pl :C

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję kochana, bardzo pomogłaś. zapraszam na mojego bloga: sady123-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo pomogłaś. To link do mojego blog : www.vickiija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak mam bloga na simplite to jak tam dodać włąsną muze?

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem gdzie to znalesc mam inny układ czy co?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey świetnie mi szło le gdy wszystko zapisałam i wogóle to weszłam na swojego bloga http://my-little-world-oli.blogspot.com/ i był ten pasek ale piosenka sie nie odtwarzała

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie !!! Dziękuję. Udało się,ale na początku nie wiedziałam,gdzie wpisać ten dłuuuugi link z tamtej stronki. Teraz już działa,dzięki za poradnik. Jesteś świetna. : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. W pasku na samej górze, zaraz pod adresem bloga.

      Usuń
  26. PROSZĘ O POMOC BO NIE MOGĘ ZNALEŹĆ PROJEKT UKŁAD NO I WEJDŹCIE NAQ MOJEGO BLOGA ŁAKU I JEGO PODRÓŻE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projektu nie ma na pulpicie nawigacyjnym bloga tylko gdy otwierasz bloga ;) Na samej gurze w prawym roku. Pozdro ;)

      Usuń
  27. Dzięki ;* Mega mi pomogłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie działa, pisze że są tam niedozwolone znaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie umie ;_; Nie wiem jaki adres ;_;

    OdpowiedzUsuń
  30. To ostatnie to rozpiska wszystkich utworów, można klikać jaki się chcę, fajna funkcja. :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Hejka! dzięki za to info! PS. Śliczna MovieStar

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłam dziękuje i zapraszam na mojego bloga :) http://konie-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. By dać muzykę trzeba zapytać osobę, która dawała to na YT? Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  34. hej kochana! ♥ świetny blog;)
    czy wiesz może jak zmienić wygląd tego paska, tej playlisty z której puszczana jest muzyka? jeżeli tak, proszę o pomoc:):) pozdrawiam serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  35. Nadal nie wiem gdzie to wpisać

    OdpowiedzUsuń
  36. Nadal nie wiem gdzie to wpisać

    OdpowiedzUsuń
  37. Nadal nie wiem gdzie to wpisać

    OdpowiedzUsuń