Pokaz slajdów

środa, 3 kwietnia 2013

Jak mieć twarz ze snów ?

Jeśli chcesz mieć taką twarz jak ja na MSP, to tutaj pokaże Ci jak to osiągnąć. Co prawda jest to twarz, która wygląda najlepiej głównie z makijażem VIP :(

1. Wybieramy ten kolor skóry w skali kolorów nie VIP :
Wybrałam tą skórę ponieważ według mnie najlepiej komponuje się z jasnymi ciuchami i wgl fajnie wygląda :D

2. Żeby oczy wyglądały na większe i ładniejsze wybieramy ten makijaż niestety dla VIP :


( jeśli ktoś nie rozpozna ten makijaż jest w 3 rzędzie 2 od lewej )

Kolory, które są do wybrania koloru makijażu, wszystkie robimy na czarno, nawet oczy jak ktoś chce, ponieważ komponują się idealnie z tym makijażem. Gooooorąco polecam. Pokażę tutaj taki przykładzik jak wyglądają te oczy na mojej twarzy.



Ślicznie, co nie ? A oczy, które miały wyjść czarne, jak się dobrze przyjrzysz tak naprawdę wychodzą głęboko brązowe. Więc jeszcze raz polecam :D

3. Piegi :


Powinniście je rozpoznać. Niestety są również dla VIP. Wstawię tu całą moją twarz ponieważ jest wtedy najlepszy efekt :)



4. Usteczkaa ! :

 Otóż to te <3
Niestety znowu dla VIP ...
Ale zapewniam pasują do wszystkiego. A ten kolor jest wyraźny, a zarazem, delikatny. Idealny !
Pokaże jakie to kolory.


Lip color :

PIERCING BEZ ZMIAN !

Gdy kupisz te wszystkie pięknidełka wyjdzie Ci 1400 sc. Troszkę drogo ale twarz na lata :*

Pokaże siebie jeszcze w innych odsłonach.












Mam nadzieje, że uda mi się wykombinować ładną twarz również nie VIP. W komentarzu możecie napisać, z jakim kolorem skóry mam zrobić następnego posta.
Pozdrawiam. Wasza ta u góry :D C:

3 komentarze:

  1. Ja zrobiłam sb tak samo tylko usta w innym kolorze. Zamocnym i teraz tego żałuję. Trzeba było wybrać delikatniejszy odcień. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. xdd kochanie itak masz piękna gembe ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę biały kolczyk <33

    OdpowiedzUsuń