Pokaz slajdów

piątek, 19 kwietnia 2013

Jak wstawić do filmu osobę, której nie mam w znajomych ?

Wiem, że większość z was chciałaby mieć w swoim filmie gwiazdę z MSP. Dajmy na to np. ALAKINGE.
Więc robi się to tak.

1. Wchodzimy w profil ALAKINGI i klikamy wyślij wiadomość.
2. Gdy otworzy nam się już okno chatu klikamy tu.                                                                (czarne kółko)

 3. Gdy załączy się nam już zmniejszony chacik, wchodzimy w robienie filmów. Wpisujemy nazwę osoby w okienku wyszukiwania osób do filmu lub klikamy całkowite przewinięcie do tyłu (w osobach do filmu)


I co ? Jest i nasza ALAKINGA, której nie mam w znajomych.

4. Klikamy sobie w tą osóbkę i cieszymy się lepszym filmem ! <3

Miłego filmowania ! Wasza :



15 komentarzy:

  1. O WOW o.o
    Nie wiedziałam, że tak można robić. XD
    Dzięki i pzdr. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe i nie wiedziałam tego :) Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne te chmurki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super, działa,dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozackie *u* zapamiętam, skąd Ty to bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dziękuje za pomoc i zapraszam do mnie http://msp-super-jest.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny temat wiedziałam o tym xd ale zapomniałam i wcześniej nie wiedziałam jak xd ale niedawno dowiedziałam się o tym na innym blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. jesu dziecko nie kumasz może ja mialas w znay

    OdpowiedzUsuń
  9. Zal!to dzial robie filmy z Arli;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziękuje. Dzięki Tobie mogę robić filmy z Arli,ALAKINGĄ i nie wiem z kim jescze. Bardzo Ci dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, działa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh...Niestety to już nie działa :'( Ale działało :'(

    OdpowiedzUsuń