Pokaz slajdów

czwartek, 29 sierpnia 2013

Regulamin chatu.

Uszanowanko! Dzisiaj chciałam wam przedstawić regulamin chatu, aby blog nie był wulgarny, za to przyjazny dla odwiedzających :)

1. Na chacie nie przeklinamy.
2. Na chacie nie spamujemy.
3. Na chacie jesteśmy dla siebie uprzejmi.
4. Na chacie nie reklamujemy się.
+ bardzo prosiłabym o zmienienie swojej początkowej nazwy na chacie na nazwę na msp, wystarczy kliknąć na swoją nazwe i wpisać nową :)

To tyle, nie ma tego dużo, więc proszę o wyrozumiałość i wzięcie sobie tego do głowy :)

Pozderki ! 

6 komentarzy:

  1. a ja nie mam nazwy msp w nazwie tu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dziś przeczytałam a jest stałą odwiedzającą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. msp jest odlotowe mam ze 100 kont

    OdpowiedzUsuń
  4. ej mam do cb małe pytanko zrobiłam bloga i nie wiem ja zrobic te zakładki czy coś chodzi mi o to jak np. to na górze regulamin czatu, pare słów o mnie itp. i jeszcze jedno jak ty dodałaś te moviestarki na górze pozdrawiam i czekam na odp. Goldi

    OdpowiedzUsuń