Pokaz slajdów

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Z MSP support odpisali !

Witam was ! Msp odpisało na moje zapytanie ! Macie tu moje pytanie i ich odpowiedz.

Moje pytanko :

W dniu 7 sierpnia 2013 użytkownik Wiktoria napisał:
Witam. Chciałam się dowiedzieć czy w design studio zrobią państwo tak, aby łatwiej można było obejrzeć lub kupić projekt/y jednej wybranej osoby, gdyż na dzień dzisiejszy trzeba szukać w design studio w kategorii znajomi, a to zajmuje sporo czasu.  Chyba, że jest taka opcja a ja jej nie zauważyłam. Dziękuję.
 
Nick: FruGoo.♥

Ich odpowiedz : 

Witam,

Dziękujemy za Twój pomysł, może w przyszłości stanie się on częścią naszej gry.


YAYY ! Może na msp pojawi się coś zasugerowane przeze mnie !!!

Z pozdrowieniami, wasza :


2 komentarze:

  1. Nie masz się co cieszyć, każdemu tak odpisują. I tak tego nie zrobią / RBS

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisze ten kom pozno po opublikowaniu posta ale to wprowadzili :OOO gratuluje FFruGoo. <3 :)

    OdpowiedzUsuń