Pokaz slajdów

wtorek, 2 kwietnia 2013

Spodnie w krate - czy to przypadek ?

Dużo dziewczyn chciałoby mieć takie oto spodnie :


I oto opiszę wam dziwny przypadek, który mi się zdarzył. Upatrzyłam sobie takie spodnie od jednej dziewczyny. A że zawsze je chciałam mieć zrobiłam looka i kliknęłam KUP. Otworzyły mi sie wszystkie rzeczy w jednym oknie. Tak oglądam i oglądam ... a  tu patrze ? Spodnie, które są tylko i wyłącznie dla VIP u dziewczyn i u chłopaków są normalnie do kupienia ? Paczaj ta :











 Nie czekając dłużej dodałam do l.ż. Po chwili kupiłam. Na listę życzeń wrzuciłam dwa oto takie komplety.

Komplet 1 ( zamiast trampek glany tego samego koloru co bluzka )




Komplet 2

( komplet 1 ) Kolory :


( komplet 2 ) Kolory :





Jakby co to zapraszam spodnie można kupić ode mnie. A kompleciki są bez VIP.

Za cały strój wychodzi 2200 sc. Jak na taki fajny według mnie strojek to dosyć tanio ;)
Można do tego dodać również tatuaże na rękach, które są dla VIP ale mi pasuje bardziej bez :D


Pozdrawiam goooorąco ! Wasza :


1 komentarz: