Pokaz slajdów

piątek, 22 listopada 2013

Info kochani!

Witajcie! Na wstępie powiem, że zostało mało dni do końca ankiety. Gdy ankieta dobiegnie końca, zacznę stosować się do jej wyników, ponieważ jest ona dla mnie bardzo ważna. A i jeszcze coś. Pod postem poniżej, który oznaczyłam w opisie na msp jako ważny, nie pojawiły się żadne komentarze. Przykro mi, ale widzę, że nie chcecie wiedzieć jak zrobić taki nagłówek. Dla nie wiedzących, proszę przeczytać jeszcze raz ten post. A teraz do rzeczy. Nie należę do osób, które wyłudzają pomoc w levelu, ale czasami będę wstawiać stan mojego levela. Oto on:



Więc jak widzicie, nie zostało mi dużo, a w dodatku mam jeszcze...


Na czarną godzine :D

Staram się zbierać fame a gdy level będzie już dobiegał końca, dobiję go wynikami z fame magazine!

To tyle! Do miłego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz