Pokaz slajdów

środa, 8 stycznia 2014

Rewolucyjny strój.

Witam hej! Dziś pojawiam się z postem o stroju, który założony pierwszy raz zyskał sporo dobrych opinii od znajomych. Look cieszył się około 13 love it ( co u mnie stanowi górną granicę ) i chwalącymi wiadomościami typu " Wyglądasz idealnie! " , " Mogę to kupić? Jest świetne! " , " Super kolorki " , " Matko wyglądasz przepięknie ". Dałabym wam screeny, ale ten look zrobiłam jakiś czas temu, a z osobami piszącymi przegadałam już pół poczty :D Mianowicie mowa o tym looku:


Mówiłam, że są 2 kolorki ? :D Piszcie w komkach, który wam się bardziej podoba, albo może jakie wy kolory byście tu dali ? Jestem bardzo ciekawa, może to wykorzystam ;)

Kolory i skład zielono-fioletowego i za razem różowo-szarego:




Można bez tatuaży jak ktoś nie vip.

CENA: 3275 sc

Trochę drogo ale cóż, się w końcu uzbiera :D

KOLORY:




To na tyle!
Do następnych postów :)
Wasza ↓



4 komentarze:

  1. Ślicznie. :) Na msp Natalie<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wyrzuciłabym zegarek, prawie go nie widać i cenę podwyższa ;/ Lepiej byłoby bez niego ;D Zrobiłabym go w klasycznych kolorach, tzn. czaro-biały, a gdybym nazbierała sc to jeszcze fioletowo-szary czy coś w tym stylu ;D Naillaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny look. Nie potrafiłabym zrobić ładniejszego. Mogłabym go kupić jak będę mieć kasę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają oby dwa ! Look jest świetny :)
    -Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń