Pokaz slajdów

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Pytaniowy post. Śmiało!

Hej hej hej!
 Przychodzę dzisiaj do Was z postem dotyczącym tego, co chcecie ode mnie się dowiedzieć.

Więc moi drodzy, dzisiejszy post przeznaczony jest dla Waszych pytań! Pod tym postem zadawajcie pytanie jakie chcecie! Na wszystkie (sensowne i normalne) pytania odpowiem w następnym poście! To jest pierwsza jak nie ostatnia okazja zrobienia takiego czegoś. Piszcie!

A żeby zrobić wam przedsmak następnego posta, napiszę wam o tym, jak bardzo zmieniłam się od 1 do 20 levela :) Będzie ciekawie i będą screeny !

Do zobaczyska!



10 komentarzy:

  1. Mam kilka pytan. 3 dotyczace bloga i 2 Ciebie :)
    1. Kiedy zalozylas bloga?
    2. Dlaczego to zrobilas?
    3.Czy masz screeny jak wygladal blog kiedys?

    1. Co robisz kiedy ktos kopiuje Twoje look'i?
    2. Grasz tylko na tym koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla cb jedno pytanie
      1.czy pisałas kiedyś z hakerem

      Usuń
  2. 1.Skąd dowieziałaś sie o msp?
    2.Co najbardziej lubisz robić na msp?
    3.Narysujesz swoją msp i wkleisz zdj do posta?
    4.Masz jakieś awaryjne konto?
    5. Cieszysz się że wróciło fame zamiast procentów?
    6.Czy codziennie wchodzisz na msp?
    7.Co byś zmieniła na msp?

    Tl tyle pytań xd Mam nadzieje ze odpowiesz na nie ;) ps; fajny blogg ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam parę pytań :

    1. Masz jeszcze jakieś konto oprócz tego ?
    2. kiedy założyłaś bloga ?
    3. Czy sama prowadzisz blogaa czy z kimś ? :)
    4. co zrobisz jak już osiągniesz 100 level na msp ?
    5. Wolisz % czy fame na msp ?
    6. czy w rl masz jakieś zwierzątko ? Swojego małego pupilka ?
    7. czy podobają Ci się zmiany na msp ?
    8. Skąd wzięła Ci sie nazwa FruGoo ? :D
    9. masz jakąś ulubioną moviestar ?
    10. Grasz jeszcze w jakieś gry oprócz msp ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu pytania ode mnie ;P Odpowiedz na nie szczerze :P
    1.Jak zdobyłaś taki lvl?
    2.Kto Ci pomagał?
    3.Jaki był powód założenia bloga?
    3.Wolisz Fame czy % ?
    4. Czy jeśli będziesz miała czas to będę mogła z Tobą przeprowadzić Wywiad? ;3
    5. Grasz tylko na jednym koncie?
    6. Czy wiesz, że Cię kochamy?
    7. Jesteś moderatorem, co robisz?
    8. Co myślisz o oszustach na MSP?
    9. Jakie masz zdanie na temat Arli ? A Alakingi ? A Lady Żanecie. ?
    10. Masz działające hacki, dodajesz sobie Sc, Diamond i Fame ?
    11. Lubisz Słodyczę :D ?
    12. Czy zamierzasz prowadzić Bloga z kimś ?
    Może mnie pamiętasz, Samanttha na MSP się nazywałam... Ale straciłam konto i mam inne: Lady Lexy
    Zapraszam na mojego nowego bloga ;) LadyLexyNaMSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A, jeszcze jedno: Zrobisz Konkurs ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. jak robić te ruchome obrazki? Te co dodajesz z tym bałwankiem jak na nim siedzisz.. Odpowiedz proszę :C /Hey1234567

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Ile razy byłaś vip?
    2.Od jak dawna grasz na MSP?
    3. Czy zawsze masz ubrnia ( chociaż 1) z nowej serii?

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Martyna Jakas : kochanie, jakims dziwnym trafem pominelam Twoje pytania i serdecznie Cie za to przepraszam jak i za bledy bo pisze z komorki. Jest dzis niedziela i nie moge wejsc na komputer ale zrobie to na pewno w poniedzialek juz z komputera bo komorka nie dalaby rady. Przepraszam i pozdrawiam, Wiktoria ««33

    OdpowiedzUsuń
  9. A srasz?! Bo ja wlasnie mam srake ._.

    OdpowiedzUsuń