Pokaz slajdów

sobota, 21 grudnia 2013

Wyniki ankiety!

Hejka. Na samym początku chciałam ogłosić, że to już 102 post, który dla was piszę. Bardzo się cieszę z tego powodu, jak również ze tego, że dużo osób pochwala mój blog, i to co piszę :) Dziękuję za to, że Jesteście ze mną już tak długo.
Przejdźmy do sedna.

Kilkudniowa ankieta dobiegła końca. Muszę wam powiedzieć, że znowu mnie zaskoczyliście, ponieważ oddaliście w niej więcej głosów, niż w poprzedniej. Jest to dla mnie sygnał, że wiecie, jak bardzo te ankiety są dla mnie ważne. Nie są one o byle jakich rzeczach, ale o rzeczach, które mogłabym zmienić, lub dodać, aby wam czytało się lepiej, oglądało, i w ogóle było.

Pytanie z ankiety:

Czy ruszające się tło na blogu powoduje u Ciebie mocne "zamulanie" internetu podczas bycia na tej stronie ?

Wyniki:
7 głosów na odpowiedz: TAK
19 głosów na odpowiedz: NIE
5 głosów na odpowiedz: CHMURKI SĄ FAJNE, ALE DENERWUJE MNIE TO, ŻE SIĘ RUSZAJĄ, MIMO ŻE NIE "ZAMULA"
5 głosów na odpowiedz: TROCHĘ ZAMULA ALE DA SIĘ NORMALNIE FUNKCJONOWAĆ

Cieszy mnie to, że większości z was nie zamula. Ale są też osoby, którym zamula, i jest ich siedem.
Pięć osób funkcjonują w miarę normalnie, mimo delikatnego zamulania. Tą samą ilość osób nie drażni samo tło, ale to, że się rusza.
Więc moje rozwiązanie jest takie.

Zamula aż 7 osobom. Siedmiu różnym osobom. A to już dużo czytających bloga osób. Więc tło od dzisiaj ruszać się nie będzie, bo wiem jak to jest, jak się jest na komórce albo coś, to bardzo wolno chodzi wszystko. I o tym właśnie będzie kolejna ankieta. Jest ona na początku paska po prawej stronie. Zapraszam Cię do zagłosowania. Jeśli czytasz to dokładnie o godzinie 13.20 to jeszcze jej nie ma i zaraz zrobie, bo dopiero kończę pisać posta :D

POZDRAWIAM I CAŁUJĘ WAS KOCHANI!


1 komentarz: