Pokaz slajdów

sobota, 14 grudnia 2013

Czasowy zbiór informacji.

Witam! Tak jak tytuł posta mówi, będą tutaj 3 informacje,4 a może i nawet 5. Pomieszane, ale takie drobnostki, że nie będę robić 4 osobnych postów. No to informacja pierwsza trochę drastyczna:

#YOLO
 W sumie to nie informacja tylko zbędne owłosienie mojej najki w rl i na msp :D Taki śmieszny przypadek.
A tu druga informacja czyli 2 śmieszny przypadek:



Pierwsze co weszłam do mojego pokoju. Po dłuższym ładowaniu wnętrza, które się w końcu nie załadowało, poszłam do Centrum Handlowego. A tu się okazuje, że pokój się załadował w Centrum Handlowym XD Wyglądało to mniej więcej tak jak na zdjęciu powyżej.

Trzecia informacja: Czy wam też czasem przy logowaniu przez parę sekund wyskakuje takie coś ? Bo mi przeważnie tak. Gdybym mogła mieć 100 level i zaczął od 0 sc, i 0 diamentów, to bym się zgodziła :D



Czwarta informacja dotycząca już mojego ZAŁADOWANEGO pokoju, to nowy wystrój świąteczny.
Wydałam trochę diamentów i troszkę StarCoins ale uważam, że było warto. Obecnie mój pokój wygląda tak.


Jeśli podoba Ci się, daj lovka. Kotek napewno nie pogardzi, a co dopiero ja.

I ostatnie info, ale tym razem info. Oczekujcie 2 postów modowych. Pierwszy będzie o ubiorze na święta, a drugi będzie niespodziaką :)

Pozderki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz