Pokaz slajdów

środa, 4 grudnia 2013

Cdn. posta poniżej :) Dla niezdecydowanych.

Dla tych, którzy boją się, że po zaktualizowaniu oczu nie będą mieli już takich samych jak dawniej, bo może usunęli właśnie te oczy z nowej aktualizacji, macie parę screenów tego, co jest w każdej z kategorii:

OCZYSKA




W czarnej ramce jest mój obecny makijaż a zaznaczony na pomarańczowo miałam w poprzednim wydaniu oczu, i chciałam to powtórzyć, ale był drobny mankamencik. Mianowicie wyglądało to tak.




Noski są takie same jak stare, tak samo jak usta. Skóry myśle nikt zmieniać nie będzie, a nawet jeśli to nie ma co się bać, bo skóry są te same a nawet jest ich więcej :D

PS MAKIJAŻ Z TAKIMI '' SKRZYDEŁKAMI '' JAK PODKREŚLIŁAM TERAZ MIAŁAM PRZED ZAKTUALIZOWANIEM OCZU ALE DOPIERO TERAZ TO ZAUWAŻYŁAM ! :)

Pozderki, a ta przeróbka z pato to z dedykiem dla was! :D

STRZEŻ SIE




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz