Pokaz slajdów

wtorek, 3 grudnia 2013

Nowy salon piękności !

Witajcie! Ostatnio na duńskim msp pojawiła się nowa zmiana. Mianowicie polepszony został salon piękności. Różni się tym, że twarz jest teraz bliżej użytkownika a do wyboru jest dużo więcej oczu, z których większość nie jest dla vip, i są BARDZO TANIE! W dodatku nasi modzi zrobili tak, że oczy nie dość, że częściej mrugają, to jeszcze ruszają się ! Obejrzyjcie sami a zobaczycie te świetne zmiany.

ALE UWAGA!

Gdy wejdziesz pierwszy raz do salonu, nie będziesz mógł/ogła zmienić makijażu oczu, czyli drugiej kategorii, ponieważ Twoje oczy są jeszcze ''starego wydania''. Musisz kupić nowe, a są bardzo tanie, więc problemu raczej nie będzie. Następnie odblokuje Ci się to o czym mówiłam, czyli makijaż do oczu. Ja właśnie aktualizuję swoje oczy! :D Macie parę zdjęć.





Świetne! Oby więcej takich zmian. Jak mówiłam oczekujcie posta o ubraniu swojej moviestar na święta + oczekujcie posta, jak mieć taką twarz jak ja :)

Pozderki kochani! ♥


1 komentarz:

  1. W mojej ocenie warto sprawdzić www.akar.olsztyn.pl – jeden z najlepszych sklepów z frezarkami i nie tylko. Polecam!

    OdpowiedzUsuń