Pokaz slajdów

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Jak ubrać się na święta na moviestarplanet ?

Witajcie, mam dla was 2 wspaniałe świąteczne looki, które od 2 tygodni cieszą moje oko.

Pierwszy:

Ale zapozowała :D
A w nim:



Kolorów wam nie podaje bo możecie tego looka kupić ode mnie :)

Jeśli chodzi o włosy, tylko one są vip, ale możecie zmienić jak znajdziecie jakieś pasujące, mi chodziło głównie o to żeby wszystko jednolicie się świeciło :D
A tak w ogóle to ostatnio bardzo polubiłam " szpile " na msp. Chodzi właśnie o takie buty jak powyżej, bardziej takie, WYSOKIE ;)

Drugi:



A w nim:




Tego też możecie kupić ode mnie :D

Białe baleriny możemy zastąpić innymi pasującymi białymi butkami wedle gustu. Tak samo jak Thick Lashes mogą być, ale nie muszą.

No to na tyle! Nawet nie wiecie ile ja mam pomysłów na posty spisanych i już bym chciała je napisać, ale nie mogę, bo muszę rozkładać je, żeby nie było nagle nawału :D

KOCHANI ŻYCZĘ WAM CUDOWNYCH ŚWIĄT SPĘDZONYCH W GRONIE RODZINY, SZCZĘŚCIA, UDANYCH PREZENTÓW I NIE ZAPOMNIJCIE PRZY TYM CAŁYM ŚWIĘTOWANIU, ŻE TEGO DNIA OBCHODZIMY NARODZINY PANA JEZUSA!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz