Pokaz slajdów

piątek, 6 grudnia 2013

Jak mieć taką twarz jak ja ?

Witam witam i o zdrowie pytam! :D Po pierwsze życzę wszystkim przewspaniałych Mikołajek, dużo zdrowia, szczęścia, dobrych ocen, wygrania konkursów, jasności umysłu, spokoju ducha i sumiennego przygotowywania się do świąt :)

A teraz do rzeczy! :)

Z próśb wielu movie star i z powodu jednego z obiecanych postów macie tutaj post o tym, jak mieć taką twarz jak ja.

No to po kolei.

OCZY OPCJA PIERWSZA NIE DLA VIP:





Przepięknie wyczesane rzęsy ↑

UWAGA!

Zdjęcie powyżej jest bez tak zwanego pogrubiacza rzęs, a to zdjęcie z pogrubiaczem.


Myślę, że nie wygląda to tak dobrze jak w pierwszym od góry zdjęciu.
Więc pogrubiacz rzęs jest tu zbędny, ale jak kto woli, to już wedle gustu.


MAKIJAŻ:





NOSEK:



USTA: Niestety są dla vip, ale można je zastąpić innymi :)



NO I SKÓRA. Akurat macie straszne szczęście bo nie musicie szukać, jest to o dziwo pierwsza skóra w kolejności wszystkich skór :D




A teraz wersja VIP polega na tym, że zmieniają się tylko oczy na te:



 UWAGA DO TYCH OCZU NIE DODAJEMY '' POGRUBIACZA '' RZĘS PONIEWAŻ TE RZĘSY SĄ WYSTARCZAJĄCĄ GĘSTE ! :)

No, to macie jak dokładnie wyglądać tak jak ja :)
Niedługo obiecany post o ubraniu na święta! :)



5 komentarzy:

  1. Ładnie ci we wszystkim. Przyjmiesz domsp? Zaraz zaprosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz mnie do przyjaciół na msp pliss nazywam się mroczna mumia

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące napisałaś nie dla vip a usta są dla vip...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ;* Chociaż jestem VIP, wybrałam pierwszą twarz ze zwykłymi oczami nie dla VIP, i mi to wyszło na zdrowie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki tobie we wszystkim ładnie,skorzystałam z skóry i oczu

    OdpowiedzUsuń