Pokaz slajdów

wtorek, 5 maja 2015

NAJWAŻNIEJSZY KONKURS BLOGA!

Witajcie! Tradycyjnie spóźniłam się z postem konkursowym, ale jak obiecałam, że będzie, to będzie. Więc jak wynika z tytułu, osoby uzdolnione pisemnie, które mają dużo czasu i lubią pisać, serdecznie zapraszam do udziału w konkursie, który zaraz objaśnię.

Mianowicie:

Jestem osobą, która siedzi bardzo mało czasu przed komputerem, ponieważ zwyczajnie nie mam na to czasu. Przez to zaniedbuje posty, które powinny pojawiać się wcześniej. Na MSP dużo osób pytało mnie o współpracę, więc daję Wam szansę.

1. Co trzeba zrobić, aby uczestniczyć w konkursie?
 - należy napisać artykuł (post) na temat: Czego dowiedziałam/dowiedziałem się z blogów o MovieStarPlanet?
 - następnie wysłać mi go w zwykłej wiadomości na maila: wikube@wp.pl 

2.Wymagania konkursowe:
- minimalnie 12 wersów
- podpisanie pracy swoją nazwą z MovieStarPlanet


3. System oceniania.
- poprawna ortografia, język i interpunkcja
- prawidłowa składnia zdań
- zgodność pracy z tematem


4. PRACE SKŁADAMY DO 20 MAJA 2015 ROKU!

 Życzę powodzenia i serdecznie zapraszam do udziału!

  
  

 

19 komentarzy:

  1. MATKO MATULU :o To się biorę za pisanko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem czy brać udział chyba tak...Spróbować zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta praca to ba temat twojego bloga czy ogólnie ze wszystkich jakie czytałam?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierę, bierę udział :] Nie mogę się doczekać wyników. Trzymam kciuki za wszystkich biorących udział. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się zgłoszę! Ach, mój leń, już się biorę się za pisanie ! c: Powodzonka wszystkim !
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie biorę udziały, bo sama prowadzę bloga *o MSP oczywiście* Notka świetna i powodzenia wszystkim!
    Zajrzysz do mnie?
    http://tutajmozemybycsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 👵👴 ->🍖🚾11 maja 2015 06:49

    Napisz coś o VIPach

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! ^^ Biorę udział (na msp jestem gwiazdka12 :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wezmę udział;):)???

    OdpowiedzUsuń
  10. zapewnie wezmę

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Wiki?
    Czy gdyby mój post dotarł by do Ciebie 21 maja?Błagam odpisz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Xd zapytam sie czy moge blogować XD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z konkursem (y) Zapraszam do mnie : http://story-of-my-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wezmę udziału, bo sprawdzasz ortografię, interpunkcję...
    A jestem dyslektyczką...
    Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Link do niesamowitego bloga : po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com . Proszę wejdźcie na niego. Przepraszam za reklamę , Jeśli wam to przeszkadza możecie usunąć.

    OdpowiedzUsuń