Pokaz slajdów

wtorek, 28 kwietnia 2015

Wróciłam!

Witajcie kochani! Przepraszam za dłuższą nieobecność spowodowaną przyczynami niezależnymi ode mnie. Postanowiłam zmienić jedną istotną rzecz. W sobotę, oficjalnie pojawi się zapowiadany konkurs na redaktora naczelnego bloga! Będzie to osoba, która na pewno jako wygrana w konkursie, najlepsza z najlepszych, będzie potrafiła zainteresować Was postami własnego autorstwa :) Blog prosperuje i będzie prosperował, lecz miejcie wzgląd na to, iż chodzę do gimnazjum o podwyższonym stopniu nauczania i trudno jest mi znaleźć 2 godziny w tygodniu na napisanie posta, ledwo w weekendy. Myślę, że przyszły nowy redaktor będzie przez Was bardzo lubiany tak jak i jego posty, ponieważ przez ten cały czas dostałam mnóstwo propozycji współpracy. Oczywiście ja również będą pisać posty, także nie musicie się o nic martwić. Wkrótce parę aktualizacji na blogu, do jutra! :)



7 komentarzy:

  1. Ja bym chciała :c ALE MAMA MI SKONFISKOWAŁA KOMPA :'C
    Pozdro.
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się zgłoszę:* :* :* Myślę, że mam chociaż trochę szans.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się zgłoszę!!!!

    OdpowiedzUsuń