Pokaz slajdów

środa, 1 kwietnia 2015

Jak wstawiać zdjęcia movie star na bloga?

Witam! Jak wiecie, wkrótce Wielkanoc, a to oznacza parę dni wolności od szkoły. Bardzo mnie to cieszy, gdyż wreszcie będę mogła odpocząć... Tym samym, zapraszam Was na kolejny post, których w tym tygodniu mam nadzieję będzie więcej.

Widzicie ubraną movie star w prawym pasku bloga? Chodzi mi o to:


Parę osób pytało mnie jak to zrobić. Wbrew pozorom, jest to banalne.

  • wchodzimy w nasze looki i szukamy stylizacji, którą chcemy pokazać na blogu
  • następnie klikamy: 
  • zapisujemy (najwygodniej) na pulpicie
  • wchodzimy z powrotem na naszego bloga
  • wchodzimy w PROJEKT
  • następnie UKŁAD > DODAJ GADŻET
  • szukamy opcji:
  • klikamy w nią (co jest chyba logiczne)
  • następnie wgrywamy obrazek, czyli nasz przykładowy look


Wskazówka: Jeśli nasz look po wgraniu na bloga będzie za duży lub za mały, należy parę razy zaznaczyć i odznaczyć opcję "Zmniejsz, aby dopasować", zapisując po każdym odznaczeniu i zaznaczeniu. 

Proste, prawda?

Chciałam jeszcze wspomnieć o jednej rzeczy. Moja znajoma z MovieStarPlanet zrobiła dla mnie logo. Jest to bardzo miły gest, więc chcę je Wam pokazać. Już wkrótce zrobię konkurs, nie będzie on dla każdego, lecz pomysł jest moim zdaniem bardzo fajny. Oto wspomniane logo:




Dziękuję Wercia10967!





9 komentarzy:

  1. Mam takie pytanie... Jak zrobić takie logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie potrafię :) Niedługo zrobię poradnik :3 Zapraszam na mojego bloga ;)
      Zwariowanemsp.blogspot.com
      ~ Martha

      Usuń
  2. dzięki za bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz post o wystawianiu lóg z painta na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) Czy też mogę zrobić ci logo?

    ~HanJaa
    *oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne, ja głupia męczyłam się z Gimpami XD Tak wgl to logo ładne, ten kociak taki #sweet :) Teraz już wiem jak to zrobić c: xoxo, Prim :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję zrobić konkurs na redaktora. Musimy długo czekać na posty, dlatego czasami przestajemy tego bloga czytać. Rozważ tę sprawę.

    Pozdrawiam,
    Aleksa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super..Zapraszam do mnie :)

    http://moviestarplanetnikaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń