Pokaz slajdów

sobota, 21 marca 2015

Nowi my?

Witam! Niedawno chciałam założyć nowe konto, aby pokupować sobie trochę rzeczy na moim głównym. Ku zdziwieniu odkryłam bardzo ciekawą rzecz. Mianowicie, przy tworzeniu nowej movie star pamiętacie te stare, brzydkie ciuchy? Modzi chyba zrozumieli, że każda nowa lalka wygląda strasznie, i trzeba coś z tym zrobić. Zobaczcie sami!





Teraz nowe początkujące movie star mogą wyglądać o wiele lepiej.

Do zobaczenia! W następnym poście pokażę parę kompozycji, które dodadzą szyku naszej pięknej lalce ;)


9 komentarzy:

  1. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  2. Frugo kiedy konkurs? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiadomo ja juz zakladalam swoje 1234897215 konto to tak bylo... juz dawno
    Ma&ya

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze zrobisz sobie logo na koniec posta? Bo to co masz to screen w paincie. Posty sa tak rzaaadkoooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Frugo ma ładne logo. To nie tylko screen. Gdyby to był tylko screen nie miał by podpisu.
      - Lelia

      Usuń
    2. Podpis zrobiła na MSP, więc to tylko screen.

      Usuń
  5. Mogę zrobić ci logo tylko nick na msp i przyjmij di znaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Link do niesamowitego bloga : po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com . Proszę wejdźcie na niego. Przepraszam za reklamę , Jeśli wam to przeszkadza możecie usunąć.

    OdpowiedzUsuń