Pokaz slajdów

sobota, 7 marca 2015

Biało-złota, czarno-niebieska czy niebiesko-złota?

Witam! Większość z Was po tytule wywnioskuje o czym będę dzisiaj pisać. Mianowicie, ostatnio w internecie pojawił bardzo kontrowersyjny temat, w który włączyły się największe gwiazdy takie jak Taylor Swift, Kanye West, Beyonce itp. Dzisiaj ja poruszę ten
temat, ponieważ jestem ciekawa co widzicie.

W fenomenie sukienki, którą zaraz wam pokażę, chodzi o to, że każdy z nas widzi inne barwy owego ubrania. Dlaczego tak się dzieje?

"Wyjaśnienie tego problemu sięga do dawnych czasów, gdy nasze mózgi ustalały, jak poradzić sobie z balansem bieli i który kolor odciąć w interpretacji – cześć odcina niebieski, część złoty."  
-źródło: http://zaufanatrzeciastrona.pl/

Oto wspomniana sukienka:

 

 Możecie zobaczyć trzy kombinacje kolorów - niebiesko-złoty, biało- złoty, niebiesko-czarny. Ja widzę kolor niebiesko-złoty.

A wy? Piszcie w komentarzach! 


 






33 komentarze:

  1. Jak dla mnie ta sukienka jest czarno-niebieska. W wiadomościach, "autorka" tej sukienki mówiła, że to zwykła czarno-niebieska sukienka.. Z tego co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widzę czarno-niebieską.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno-niebieska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanki chcecie ZA DARMO VIPA ? Tutaj rozdają:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  5. Biało - złoty

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzyłam na tą sukienkę pod różnym kątem i w zależności od niego sukienka ma różne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bialo-zloty, ale jak dlugo sie przyjrze to widze niebiesko-zloty.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biało,niebiesko-złoty różnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja i na komputerze i na telefonie i tablecie widzę biało - złotą

    Stardoll-with-nathalia1255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biało-złota.
    NO BIAŁO ZŁOTA :'C
    Gdzie tu ktokolwiek widzi czarny, ok, niebieski rozumiem, ale CZARNY?
    ~Tuńczyk
    'Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka :D Znalazłam dobrego Hacka do MSP :D

    Chcecie ? Tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widzę niebiesko-czarno O-O A po za tym na stronce (TSR) jest ta sukienka:D do pobrania do The sims 4;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja widzę niebiesko-złotą ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja widzę biało-złotą O.O

    OdpowiedzUsuń
  16. biało złota

    OdpowiedzUsuń
  17. Biało Złota o.O Sorry vine tu, ale tu czarnego NIE MA O.O



    ~Patty$!$

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja widzę lawendowo-złoty O_o

    OdpowiedzUsuń
  19. różowa biała O-O

    OdpowiedzUsuń
  20. Biało-złota

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama widzi biało złotą xd A ja niebiesko-złotą xd

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest biało złota sukienka ale jej zdjęcie zostało zrobione w cieniu i może się tak tylko zdawać że jest niebiesko zlota ( mi sie tak wydaje)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja widzę biało złotą

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebiesko-złoty

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie wy macie bialo-zlota??!!!! Przyjrzalam sie dobrze, i tak naprawde widac zloty-niebieski. Przypatrzcie sie dobrze XDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Na tym zdjęciu sukienka jest złoto-szara przy czym ten szary podchodzi pod niebieski, pewnie z powodu cienia. Nie wmówicie mi inaczej, bo użyłem próbnika koloru w programie graficznym, a on jednoznacznie wykazał, że tam jest złoty i ten niby szary.

    OdpowiedzUsuń