Pokaz slajdów

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Jak dodać przycisk społecznościowy na blogu?

Witajcie kochani! Z powodu wyjazdu, przez spory okres nie było posta. Wybaczcie mi to, ale ostatnio jestem bardzo zabiegana. Blog cały czas działa, w co niektórzy zwątpili. Wierzę, że mimo tego iż posty pojawiają się rzadziej niż kiedyś, zostaniecie ze mną do końca.

Zadziwiający fakt wynikający z ankiety, którą niedawno zrobiłam, to fakt iż ponad połowa z Was posiada blogi. Dzięki tej wiadomości, ostatnio pojawia się sporo postów poradnikowych, pod którymi goszczą miłe komentarze :) Dzisiaj pomówię o tym o to ciekawym zjawisku:


Widzieliście kiedyś takie znaczki na blogach? Ja owszem. Co one robią? Po kliknięciu w przycisk (logo danego portalu) przeniesie klikającego do strony, którą wybraliśmy, np. nasz kanał na youtube, fanpage na facebooku. Zainteresowanych zapraszam na dalszą część posta! :)

Więc jak wstawić taki gadżet?

WCHODZIMY NA STRONĘ : profilki.pl

Szukamy postu: Przyciski społecznościowe.




Jak wkleić na bloga?

1. Wchodzimy w projekt bloga.
2. Następnie układ > dodaj gadżet > HTML/JavaScript
3. Wklejamy skopiowany wcześniej kod.
4. Zapisujemy i sprawdzamy czy wszystko poszło dobrze!

Jeśli coś z tej instrukcji jest niejasne, proszę napisz mi o tym w komentarzu a na pewno to szybko wyjaśnię :)

Pozdrawiam i buziaki kochani! Niedługo, jak mi się uda, dostaniecie obiecany post o robieniu logo :)




10 komentarzy:

  1. Dzięki, bardzo mi to pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Aleksa proponuje zrobić konkurs na redaktora ;)Ostatni post pojawił się 13 kwietnia, a jest już 28 :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Link do niesamowitego bloga : po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com . Proszę wejdźcie na niego. Przepraszam za reklamę , Jeśli wam to przeszkadza możecie usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post zapraszam na mojego bloga moviestar-szalone-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post zapraszam do nas c: http://zwariowaneee-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry post a przyciski społecznościowe zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń