Pokaz slajdów

wtorek, 12 maja 2015

Instagram!

Witam Was serdecznie kochani! Dzisiaj, a właściwie jutro, bo o 3 w nocy, jadę na trzydniową wycieczkę klasową, więc przez te 3 dni nie będzie możliwy kontakt ze mną.

Jednak piszę tego posta po to, aby poinformować Was, że mam instagrama, i serdecznie zapraszam do dodawania mnie. Najlepsze profile, które mnie zaobserwują dostaną follow back (follow ode mnie). Link do mojego instagrama, a właściwie widget (ikonkę) macie w prawym pasku bloga, właśnie tam gdzie ankiety i różne inne dodatki. Zachęcam do klikania i lajkowania! Prowadzę go na kolorowo, bo nie lubię zwykłych szarych zdjęć, bez żadnych nasyconych kolorów. Póki co mam mało zdjęć, ale myślę, że do piątku coś jeszcze wpadnie :)

Pozdrawiam skarby! Do piątku jeszcze tylko troszkę :)


3 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie ♥ - sezonmsp.blogspot.com ♥♥
    Bardzo fajny blog c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz bloga proszę zajrzyjcie do mnie moviestar-szalone-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń