Pokaz slajdów

czwartek, 30 maja 2013

Ubieranie się - wygodna sprawa.

W sumie to co napisze zupełnie mnie kiedyś nie obchodziło. Ale od pewnego czasu zaczęło XD No i zauważyłam, że po pierwsze zajmuje mi to więcej czasu, a po drugie jest to trudniejsze, i po trzecie w ogóle jakieś pomylone. Paczaj na to:



Nic dziwnego nie zauważyłeś ? Tak myślałam... ale to normalne.
Każda ( może nie całkiem każda ) movie star zaczyna on bluzki, następnie spodnie, buty i ... właśnie.
Czy tylko ja po butach wybieram włosy ? A na końcu dodaje dodatki ? Mi to osobiście przeszkadza, bo muszę zmieniać kolejność ubierania się i trochę mi to jednak więcej czasu zajmuje. Dążąc do sedna chodzi mi o to, aby zamienić ikonkę z włosami (głową) z ikonką z okularami. Bo chyba nie tylko ja chce najpierw porządnie ubrać moją moviestar a potem ją przyozdabiać dodatkami. No ok, to już koniec wytykania błędów :D Też tak masz ? Napisz ! A może nie podoba Ci się coś innego na MSP ?

Pozdrawiam i całuje. Wasza FruGoo.♥


4 komentarze:

  1. Ja mam tak samo... i wkurza mnie ta kolejnosc >.<... ale i tak najgorsze są ceny w studiu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką kolejność:
    1.Bluzka
    2.Włosy
    3.Spodnie
    4. Buty
    5. Dodatki :/ też mnie to trochę wkurza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taką kolejność: 1włosy2bluzka3spodnie 4buty 5 dodatki

    OdpowiedzUsuń