Pokaz slajdów

piątek, 10 maja 2013

Ciekawe czy zauważyliście.

Hej hej hej. Jak wiecie pojawiła się nowa roczna oferta vipa. A w niej darmowa niespodzianka. Otóż gdy klikniemy w lewe dolne okienko widzimy w tym ( zaznaczonym na czerwono ) miejscu szary prezencik. Jak się kliknie w tą ofertę to poszukajcie tam różowych prezencików i kliknijcie.
U mnie już nie ma bo odebrałam nagrodę. Dostaje się 20 fame po 10 z jednego prezętu. Niespodziankę można odbierać codziennie.


Pewnie o tym będziecie już wiedzieć ale ja skapnęłam się później dlatego o tym napisałam :3
Pozdrawiam. Wasza FruGoo.♥


2 komentarze:

  1. Super blog, będę zaglądać częściej. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :3 --> http://msp-onlydreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :o Dziękuję :3 Ja również będe lookać :>

    OdpowiedzUsuń