Pokaz slajdów

środa, 12 czerwca 2013

Coś co odkryłam niedawno, czyli jak obejrzeć cały tekst w artbooku.

Wchodzę sobie pewnego dnia na mojego artbooka z królikiem, nudzi mi się więc najechałam na tekst i zaczęłam kręcić tym kułeczkiem fajnym od myszki u góry, i przesuną mi się tekst :O Nie wiem czy tak kiedyś było, ale jeśli to było już dawno temu to bez zarzutów możecie powiedzieć, że jestę głupia :C No ale mniejsza o to. Przechodzimy do sedna. Gdy oglądasz sobie artbooka. Chcesz dokończyć czytanie tekstu, który ten ktoś zamieścił, a widzisz dokładnie, że nie widać zakończenia tekstu, tylko urywa się w jakimś momencie. Jest na to sposób. Po prostu pokręć tym kółkiem od myszki na górze :) Można wypróbować na moim arcie " Pomóżmy króliczkowi ! " Zapraszam do lajkowania przy okazji.

Pozdrawiam. Wszystko wiedząca (jak zawsze)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz