Pokaz slajdów

środa, 19 czerwca 2013

Wywiad z Czarny771

Hej. Dzisiaj mam dla was wywiad, z kolejną znaną wam osobą ! Czarny771 ! Chłopak poprzedniej gwiazdy wywiadów z serii FruGoo.♥ Zapraszam do czytania:

Pierwsze pytanie.
Jak dowiedziałeś się o MSP ?

Siostra mi kiedyś pokazała tą stronę, zarejestrowała mnie i wciągnęło :D

Czy myślałeś kiedyś, że MSP Ci się znudziło, że chciałbyś się usunąć ?

Szczerze to grałem kiedy indziej w tą grę lecz usunąłem konto :)
Jednak w grudniu 2012 powróciłem ponownie bo zatęskniłem za przyjaciółmi

Czy wzorujesz się na kimś z MSP, chodzi o zachowanie, styl ?

Mój styl wymyśliłem sobie sam :) A jeśli chodzi o zachowanie to na mojej dziewczynie :D

Znasz może z reala jakieś wysokie levele, typu 20-25 ?

Nie znam. Najwyższy level który znam i który jest moim "znajomym" jest moja siostra lolcia99lil.

Dziękuję za wywiad i za poświęcony mu czas, czy wywiad mogę wrzucić na bloga ?

Jasne


To na tyle. Dziękuję jeszcze raz Maxowi i zapraszam do odwiedzania jego profilu, a także pomagania mu w lv. Pozdrawiam !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz