Pokaz slajdów

czwartek, 20 czerwca 2013

Zaczynam tracić nadzieje w NORMALNE koleżanki. Urywek z życia codziennego.

Dzisiaj tak bardziej ogólnie, o blogu i o jego opiniach. A więc jeśli czyta to osoba, której chcę dać ten przekaz, być może osoby, to miło mi bardzo, i proszę czytać dalej. Drodzy "koledzy i koleżanki" to, że ja prowadzę bloga o MSP, to że mam ponad 11 lat, to, że wy macie problem z tym co ja robię, to, że nie powinno was to nic obchodzić, to, że ja nie nołlajfuje na Facebooku, i to, że śmianie się z tego co mnie interesuje jest dla was zabawne to jedna sprawa, a no i oczywiście jeden ze sposobów wyrażania waszej głupoty i niedojrzałości. Ale to, żeby od razu gadać to całej klasie, to 2 sprawa. Tak, dokładnie, o moim blogu wiedziały tylko osoby, którym NARAZIE ufam, i które nie zaliczyły u mnie jeszcze żadnych wpadek co do tego. O Blogu wiedziała Zuza, Oliwia (tu się nie tyczy zaufanie, ale stosunek do tej gry, jak i do mnie), Monia i chyba ktoś jeszcze, ale nie pamiętam. I NIE JESTEM PEWNA ale słyszałam, że adres mojego bloga zdradziła wam Zuza, i muszę z nią pogadać. Ja piszę bloga, tylko dla osób, które mają MSP i to chyba widać ? Nie pisze o swoim życiu, nie chwale się ciuchami, bo nie wszystkie są mega modne i markowe, pisze tego bloga dla osób, które chcą dowiedzieć się czego O MOVIESTARPLANET. Powiem ogółem, na początku trochę mnie to zabolało, ale po czasie zlałam to ciepłym moczem, bo wbiliście mi jakieś ponad 20 wejść i za to wam dziękuję.

Pozdrawiam widząca waszą OLŚNIEWAJĄCĄ GŁUPOTĘ. Wiktoria - FruGoo.♥

TEN POST NIE TYCZY SIĘ ŻADNEJ MOVIE STAR, KTÓREJ NIE ZNAM NA JAVIE.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz