Pokaz slajdów

niedziela, 16 czerwca 2013

Wywiad z kasia2877.

Zapraszam was na wywiad z piękną, mądrą i przemiłą Natalią, czyli kasia2877.

Wstęp :

Hej, prowadzę bloga a moi czytelnicy są ciekawi wywiadu z jakąś sławną osobą na MSP, czy będziesz miała chwile czasu na 3-4 pytanka ?

Zależy kochana jakie to pytanka :)
Słucham Cię i nie jestem taka sławna :P

Wywiad:

1. Chciałam zapytać, co myślisz o 10 sek ? Czy one pomagają i czy przynoszą dochody ?

Dzięki nim głównie wbijamy levele i mamy sc :)

2. Czy jesteś zadowolona ze swoich znajomych ?

Mam cudownych znaj i wspaniałych przyjaciół nie wyobrażam sobie grania i zabawy bez nich.

3. Czy od początku Twojego grania MSP się zmieniło ? Jeśli tak, dlaczego ?

Oj zmieniło się i to bardzo wizualnie i również pod względem gry i różnych nowości.

4. Dobrze. No to ostatnie pytanko, skąd czerpiesz swój styl ? Czy może sama go wymyślasz ?

wszystko to moje stylizacje lubię projektować ale nie ukrywam że są na MSP osoby, których styl bardzo mi się podoba :)

Dziękuję bardzo za wywiad i za czas poświęcony na niego. Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia. 

Dziękuję również, że o mnie pomyślałaś, miłego dnia :*



No to na tyle. Jeszcze raz dziękuję przemiłej Natalii. Następny wywiad z inną moviestar już niedługo ! Macie jakieś propozycje ? Piszcie !


1 komentarz: