Pokaz slajdów

piątek, 14 czerwca 2013

Przesłanie do POŁOWY moviestar.

Hej. Cześć. Siema i wgl... Witam. Drogie co niektóre moviestar. Ten post nie będzie hejtem a jedynie ORZECZENIEM o tym co robicie. Pewnie dobrze wam znane są np. takie jakby skróty myślowe z rozmów. Czyli piszesz sobie z moviestar dajmy na to jakąś "poważną" rozmowę (bo takie rozmowy załatwia się oczywiście na msp) a w statusie piszesz urywki. Czyli.

Status: Ohhh. Przestań Genia. Ja jeszcze z Tb nie skończyłam. Ponękamy go jutro.

Albo

Status: Dobra wszystko będzie okej. To, że zerwał z Tb nie znaczy, że musisz się ciąć. Weź się ogarnij.

( Przykładowe statusy )

I wiecie co ? Ja to widzę codziennie ! Więc drogie moviestar. Status jest po to, by coś ogłosić, polecić, poinformować, ewentualnie zapytać. Ale nie po to, żeby relacjonować prywatną rozmowę ! Po prostu jest to żałosne i tyle. SWOJE sprawy zachowuje się tylko i WYŁĄCZNIE dla SIEBIE. Ale to tylka taka moja porada. No dobra, już wam nie obrabiam tyłka. Miłego wieczoru życzę. Bo jest godzina 22.00 jak to pisze :)

Bez pozdrowień (wyłączając mojich czytelników)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz