Pokaz slajdów

wtorek, 11 marca 2014

Mail do moderatorów.

Hejka, dzisiaj króciutko, bo chciałam Wam przedstawić naszych modów, którzy mają nas głęboko w dupce... Napisałam do nich maila z błędami nowych filtrów słów nieodpowiednich, że np. wyraz "psy" po wysłaniu zamienia się w ###################################################################################################################################################################################### tak jak i wyrazy: "chciałam", "zbić", "czekolada", "ogar" (skrót od ogarnij się), "kurcze" , "urodziny" , "unikat" i dużo, dużo więcej... napisałam również, że w opisie mam nazwę bloga promującego właśnie msp, i żeby chociaż mi zdjęli z tego blokade.

POMIJAJĄC TO..

Pewnie przeczytałeś/aś już nowego posta na forum o tych nowych filtrach i znaczkach # ? Jeśli nie, przeczytaj proszę. Ja już przeczytałam.

Wysłałam do moderatorów e-maila ze skragami. Oczywiście dostałam odpowiedz. Dla porównania tutaj macie temat z forum, który czytałam już parę razy:


A tutaj odpowiedz na mojego e-maila:


Pomijając fakt, że napisali dokładnie to, czego dowiadujemy się po przeczytaniu tematu z forum, to jeszcze nawet nie odpowiedzieli mi na problem, który im pokazałam.

Ja nie wiem, oni myślą, że po napisaniu takiej dennej odpowiedzi, którą pewnie piszą każdej movie star piszącej im o wielu problemach dotyczących tego nowego filtru, oni przepraszam bardzo myślą, że ja im dam spokój ?

O nie nie moi drodzy. Będę ich męczyć, dopóki mi odpowiedzą. Nie ma tak fajnie, że będą mieli mnie z głowy..

PRZYPOMINAM KONKURS TRWA DO 15 MARCA DO GODZINY 00:00 

Do zobaczenia kochani! W notatniku mam wiele, wiele nowych super ciekawych postów dla Was :D !


7 komentarzy:

  1. Pisałam sobie z moją przyjaciółką. Bla Bla Bla Bla. I nagle spytałam ją kto pierwszy osiągnie 100 lvl ALAKINGA czy Arli ? i zamiast ALAKINGA wyszło mi ######## !!! No co do jasnej ciasnej złego jest w słowie ALAKINGA !!!? Niedługo rozmowa będzie wyglądać tak: ### ###### ######### ? ( napisałam czy lubisz czekoladę ? )


    Z pozdrowieniami Niczkaa7

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni tak każdemu piszą.... Pewnie zapisali to sobie w jakiejś notatce na komputerze i klikają 'kopiuj' i 'wklej'

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jest bez sensu... te ####

    OdpowiedzUsuń
  4. Racjaa :C I Wikuś, ja nie wiem, czy zdąże zrobić looka w terminie, bo mam karę :( Mogłabyś poczekać trochę na mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frugoo. ♥ na koncie Claus'a grasuje haker! Claus jest stworzycielem msp! Ma on konto od 2009 roku, a polskie msp jest od 2011 roku! Ma sporo unikatów, unikatowĄ roślinę i zwierzaka! Zrobił on też pierwsze seki! Ma też Vip na 1000 dni, Judge, ale ani jednej Award! Niby prawie wszystko ok, ale w statusie ma "Co to k**wa jest?" Mod by tak nie napisał! Do tego konta modów nie mają statusów~! (chyba ,że moderator(liczba):D )Pozdrawiam i mam nadzieję ,że rozwiĄżesz sprawę! Z msp~Clawdia Wolf

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi tak napisali. To raczej jakaś maszyna pisze, a nie ludzie!

    OdpowiedzUsuń