Pokaz slajdów

poniedziałek, 10 marca 2014

Co oznaczają różne kolory ludzików na naszym chacie z xat.com?

Hejka kochani! Dzisiaj mam dla Was co nie co o naszym chacie (zapewne z xat.com). A może nie masz chatu? Czytając tego posta krok po kroku go zrobisz.

DO RZECZY!

1.Jeśli na czyimś chacie Twój ludzik jest niebieski, tak jak mój 

Oznacza to, że zostałeś/aś bywalcem. Taki tytuł możesz otrzymać od moderatora lub wchodząc trzy dni pod rząd na czyjegoś bloga - tak słyszałam ale nie wiem, czy się sprawdzi. (bloga, który ma chat)

2. Jeśli na swoim chacie Twój ludzik jest złoty, taki jak mój na moim chacie 


Oznacza to, że jesteś właścicielem chatu. Czyli, że sam go założyłeś/aś, jest on Twój. Będąc moderatorem możesz banować (zakazać komuś pisać przez parę godzin) lub kickować (sama do końca nie wiem, co to znaczy) ale też coś w stylu zakazania danej osobie pisania na jakiś czas. Można również usuwać dane wiadomości, robić kogoś współmoderatorem, lub całkiem zignorować itp.

3. Jeśli na czyimś chacie Twój ludek jest srebrny, tak jak mój


Oznacza to, że właściciel bloga (główny moderator) uczynił Cię współmoderatorem i możesz wykonywać funkcje takie jak banowanie i kickowanie.


4. Jeśli Twój ludzik jest zielony, oznacza to, że jesteś zwykłym uczestnikiem chatu :).


5. Jeśli przy Twoim lub czyimś ludziku znajduje się gwiazdka 


To znaczy, że dany użytkownik ma konto na xat.com (gwiazdka może się pojawić na obojętnie jakim koloru ludka)

6. Jeśli dany użytkownik jest na brązowo


Oznacza to, że jest on na jakiś czas zbanowany, to znaczy nie może pisać.


To na tyle ! :) Jeszcze jakieś pytanka ? Pytaj w komentarzu ! Tam masz pewność, że odpowiem jak najszybciej mi się uda ;)

Następny post o chacie już w środę !!! A w nim jak ustalać moderatorów i nie tylko ;)




10 komentarzy:

  1. Mam zwykłego zielonego ludzika :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie. Czy wiesz może dlaczego po jakimś czasie nie mam ustawionego "właściciela" czatu na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie tak zrobilo raz. Nie martw sie, wystarczy zrobic nowy chat i bedziesz spowrotem wlascicieką. Ja strasznie spanikowalam za pierwszym razem XD

      Usuń
  3. Niebesczowy xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak założyłam czat to nie pokazuję się że jestem właścicielem. Co mam w takiej sytuacji zrobić??

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz Mnie modem chat-u ? TOFI_XD_;3

    OdpowiedzUsuń