Pokaz slajdów

piątek, 21 marca 2014

A ZWYCIĘZCĄ KONKURSU ZOSTAŁA....

Siemaszki, równo o 20, jak obiecałam, macie wyniki najdrożsi !!

Najpierw chciałam tylko powiedzieć, że nawet, jeśli nie wygrałaś/eś w tym konkursie, to masz szansę wygrać w następnych, które na pewno będą. Proszę się do mnie nie zrażać, ponieważ to konkurs, 
i należy wybrać prawdziwego zwycięzcę, a nie zwycięzcę po znajomości. Wszyscy moi czytelnicy są dla mnie naprawdę bardzo ważni :)

Więc po mojej gadanince macie Swoje upragnione wyniki konkursu! 

WIĘC ZWYCIĘZCĄ PIERWSZEGO KONKURSU ROZPOCZĘTEGO I SKOŃCZONEGO NA TYM BLOGU JEST MOVIE STAR O NAZWIE............................................................................................................................................................................................................................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NAILLAA

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Macie tutaj zdjęcie pięknego looka, który spełnił moje oczekiwania :


Coś mnie w tym looku bardzo zauroczyło :)

CHOCIAŻ TAMTE NAPRAWDĘ BYŁY PRZEŚLICZNE, GRATULUJĘ WIĘC 2 LOOK'OM W POPRZEDNIM POŚCIE, KTÓRE STOJĄ NA RÓWNI 2 MIEJSCA, PONIEWAŻ NIE BYŁAM W STANIE WYBRAĆ 3 MIEJSCA DLA KTOREGOŚ Z NICH, BO SĄ ZA ŁADNE XD

Po raz kolejny dam tutaj na dół nagrody żebyście mieli do nich szybki dostęp:

- rola w 12 filmach dziesięcio sekundowych.
- oglądnięcie 20 dziesięcio sekundowych filmów ( jeśli nie masz filmów to będziesz występowała/występował w 20 moim filmach )
poprawienie wszystkich błędów na blogu. Jak to zrobię ? Powiem zwycięzcy, z którym to omówię.
( jeśli nie masz bloga ta nagroda Cię nie dotyczy )
- a żeby było sprawiedliwie, dla tych co nie mają bloga dostaną 2 prezenty z listy życzeń (do 500sc), a dodatkowo niespodziankę ode mnie z szafy ( ta nagroda dotyczy tylko tych co nie mają blogów, lub tych, którzy zamiast nagrody zaznaczonej na czerwono wolą tą, o której teraz piszę )
- oczywiście post z ogłoszeniem zwycięskiego looka i pokazaniem go :) (co już zostało zrobione:)

Serdeczne gratuluję zwyciężczyni! Oglądnięcie

seków i zrobienie filmów nastąpi w tym 

tygodniu, a omówienie nagrody zaznaczonej

na czerwono nastąpi mam nadzieję jutro, 

ponieważ dzisiaj 

muszę się już zwijać :D

Dziękuję pozostałym czytelnikom (♥) za wszystkie prace, które mi wysłaliście, a także za trud i poświęcenie czasu, które włożyliście w ten konkurs! BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ I DO ZOBACZENIA ! ♥




4 komentarze:

  1. Ło Boże, pierwszy raz coś wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow POSUCHAJ na KAWIARNI ZAUWAZYLAM MOVIESTARS BEZ LOGINU JAK ONA TO ZROBIŁA ZRÓB TAKI TEMAT XD;-)

    OdpowiedzUsuń